מודיעין, בדיקות קורונה (צילומים: דשה אברמנקו, תיעוד מבצעי מד"א)
מודיעין, בדיקות קורונה (צילומים: דשה אברמנקו, תיעוד מבצעי מד"א)

מודיעין: עלייה מדאיגה במספר החיוביים לקורונה

בעיריית מודיעין מצביעים על מגמה של עלייה במספר התושבים שנמצאו חיוביים לנגיף ביומיים האחרונים, וקוראים לתושבים להקפיד על שמירת המרחק החברתי ועל עטיית מסכות

פורסם בתאריך: 29.10.20 07:48

אחרי תקופה ארוכה של תחלואת קורונה נמוכה, ביומיים האחרונים נרשמת עלייה קלה במספר המאומתים לנגיף במודיעין. "על פי המידע ממשרד הבריאות אנו רואים, כי ישנה מגמה של עלייה במספר התושבים שנמצאו חיוביים לנגיף ביומיים האחרונים", מציינים בעיריית מודיעין. "רק ביממה האחרונה התווספו שמונה תושבים, שנמצאו חיוביים לנגיף. מהרשימה הוסרו תושבים שהחלימו ותושבים שאינם גרים בעיר לכן, נכון להיום, יש 42 תושבים המוגדרים חיוביים לנגיף".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "מתחקור וניתוח המידע האפדימיולוגי שנעשה מול התושבים שאובחנו בימים האחרונים עולה, כי כמעט כולם נדבקו בבית, כתוצאה ממגע ישיר עם בני המשפחה שהיו מאובחנים חיובי לנגיף. עלינו להקפיד הקפדה מלאה בנושא הבידודים בבתים ולא לבוא במגע עם שאר בני הבית. אנו מדגישים, שאדם שנמצא ליד חולה מאומת חייב להיכנס מיידית לבידוד למשך 14 ימים מיום החשיפה לחולה. הבידוד יימשך גם אם תוצאת הבידקה של המבודד תהיה שלילית ולא לבוא במגע עם שאר בני הבית".

יש לציין כי גן שובל במודיעין נסגר עקב בידוד מניעתי בעקבות ילדה, שהוריה נמצאו חיוביים לנגיף. הילדה תבצע בדיקה בהקדם.

בנוסף, בעירייה מוסרים כי "נמשכת ההכשרה העירונית של עובדות אשר יוכשרו לבצע חקירות אפידמיולוגיות, דבר שיחזק את מערך השליטה שלנו בקטיעת שרשרת ההדבקה של הנגיף".

"מודיעין מכבים רעות היא עיר ירוקה אבל המצב יכול להשתנות במהירות", מבהירים בעירייה, "לכן חובה עלינו להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולשמור על כללי הבידוד: לעטות מסיכה; לשמור מרחק; שמירה על ההגיינה; בני משפחה אשר באים במגע עם מבודד מחוייבים לשהות גם כן בבידוד, לא לצאת למרחב הציבורי, גם אם התוצאה בבדיקת הקורונה של המבודדים שלילית. רק כך נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה מאחד לשני".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר