השוטר שתועד תוקף עובר אורח במאה שערים (צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)

כתב אישום הוגש נגד קצין המשטרה – שתועד תוקף תושב מאה שערים שלא היווה איום

מח"ש הגישה כתב אישום נגד קצין מג"ב במשטרת ירושלים, בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש, לאחר שבאפריל השנה הוא דחף עובר אורח, תושב מאה שערים, שלא היווה איום - כתוצאה מהדחיפה, נגרמו לתושב שפשופים ושטפי דם בברכו ובידיו

פורסם בתאריך: 18.11.20 10:26

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד קצין מג"ב במשטרה, בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

לפי כתב האישום, ב-3.4.20, בשעות הערב כוח המשטרה, בפיקודו של הקצין, סיים טיפול באירועי הפרות סדר באזור שכונת מאה שערים בירושלים והיה בדרכו אל מחוץ לשכונה. באותה עת, צעד דב פרנקל, תושב השכונה לכיוון ביתו. המתלונן הבחין בקבוצת השוטרים ועבר ביניהם מבלי להפריע להם. אחד השוטרים ביקש מהמתלונן לעזוב את המקום ובמענה המתלונן אמר לו 'בסדר', והמשיך ללכת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכתב האישום מצוין כי בשלב זה, החל הנאשם בריצה לעבר המתלונן, וללא כל הצדקה דחף אותו עם ידיים פרוסות לעבר פלג גופו העליון והעיפו לכביש למרחק של מספר מטרים. מעוצמת הדחיפה, נפל המתלונן כשכל גופו שרוע על הכביש. כתוצאה מהדחיפה, נגרמו למתלונן שפשופים ושטפי דם בברכו ובידיו.

עו"ד ליאת יוניאן, המחלקה לחקירות שוטרים מסרה כי: "לאחר חקירה מקיפה, שהחלה בסמוך לאירוע, החליטה המחלקה לחקירות שוטרים להגיש כתב אישום כנגד קצין משטרה בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש. מדובר באירוע שהתרחש לאחר סיום טיפול בהפרות סדר, במהלך יציאת כח משטרתי משכונת מאה שערים. מחומר הראיות עלה כי הקצין, שעמד בראש הכח, רץ לעברו של אזרח שהלך ברחוב, שלא היווה באותה עת כל הפרעה לציבור או לשוטרים ובאקט שרירותי הדף אותו בחוזקה באמצעות שתי ידיו. כתוצאה מכך הושלך האזרח למרחק על הכביש. בסמוך לאחר מכן המשיך הכוח המשטרתי, ובו גם הקצין, ביציאה מהשכונה מבלי לסייע לאזרח השרוע על הקרקע. כתוצאה מנפילתו של האזרח על הקרקע, נגרמו לו חבלות קלות".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ברק *

    אים זה היה שוטר לא היו עושים לו כלום רק מעודדים אותו להרים ידיים אבל זה חייל מיסכן בתור שוטר אז נכנסים באימא שלוו

  2. חיים

    הגיע הזמן!!!! היישר לכלא … שילמדו שאסור לגעת באזרחים ובטח ובטח לא בחפיםמפשע

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר