ירושלים, דובאי (צילום: ג'יני עיריית ירושלים, Rastislav Sedlak SK / Shuttersto)
ירושלים, דובאי (צילום: ג'יני עיריית ירושלים, Rastislav Sedlak SK / Shuttersto)

היום שאחרי הקורונה: ירושלים נערכת לתיירים מהאמירויות וממרוקו

בירושלים נערכים לגל של תיירים ממדינות איחוד האמירויות וממרוקו, שרובם ירצה להגיע להר הבית ולאתרים הקדושים הנוספים בעיר. הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים אילנית מלכיאור ל"כל העיר": "אנחנו בימים אלה מנסים להבין את הניואנס התרבותי שלהם; כמו למשל, בשיחות מולם עלה נושא כשרות 'חלאל'"

פורסם בתאריך: 16.12.20 14:52

הסכמי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות ועם מרוקו צפויים להגדיל באופן משמעותי את הכנסות העיר מתיירות חו"ל. בירושלים מצפים לגל של תיירים ותיירות ממדינות איחוד האמירויות וממרוקו, שרובם ירצו להגיע להר הבית ולאתרים הקדושים התיירותיים הנוספים בעיר.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ברשות לפיתוח ירושלים כבר נערכים לתיירות ממדינות אלה, לתקופה של אחרי הקורונה. הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים אילנית מלכיאור מספרת ל"כל העיר" כי במסגרת ההיערכות "אנחנו בימים אלה מנסים להבין את הניואנס התרבותי של התיירים האלו, בדיוק באותו אופן שעשינו כלפי התייר הסיני והבנו מה בדיוק מעניין אותו – איזה דגשים חשוב לשים, איך מכבדים אותם, אנחנו כרגע מפענחים את דף המסרים שלנו".


אילנית מלכיאור (צילום: יח''צ)

אילנית מלכיאור (צילום: יח"צ)


מלכיאור מסבירה כי "אנחנו בוחנים אילו תמונות לשים, כמו למשל, בשיחות מולם עלה כל הנושא של כשרות 'חלאל'. בנוסף, למדנו שמאוד חשוב להם לבקר במקומות הקדושים, מטבע הדברים. הם מבינים שלירושלים יש כל כך הרבה שכבות של היסטוריה, שבעצם הם צריכים להקדיש לזה יותר מיום אחד. הם ירצו לבקר בשווקים ובקהילות התרבות השונות".

מלכיאור מבהירה כי "אנחנו לא נתחרה איתם כי בקטע הזה אנחנו לא מנצחים, אין לנו מלונות פאר של 7 כוכבים כמו שיש להם שם, אבל יש לנו בעיר ערכים, מורשת והיסטוריה שזה מה שמרתק אותם. לכן אנחנו מדגישים את הערכים האלה, ולא מציעים פעילויות אקסטרים ויוקרה – זה שייך להם".

מה לגבי הנגשת העיר לשפה הערבית, הגיע הזמן, לא?
"בהתחלה חשבנו לעשות את זה, אבל אז הבנו שעם האמירויות לא צריך את זה כי כולם שם דוברי השפה האנגלית ברמת אוקספורד, שזה מדהים. לגבי מרוקו ובחריין – זה דבר שאנחנו בהחלט לומדים אותו עכשיו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ירושלמי

    לא מובן למה אחרי הקורונה ?!
    למה לאמיריות הכל פתוח התיירות, מלונות וחנויות , ולנו הכל סגור ?!

  2. ביום שאחרי הקורנה

    אנחנו נצטרך לשקם את הנזקים האדירים שממשלת ביבי והחרדים עשו עשו,
    בכל מקרה אפשר לחשוב "גל" של תיירים מהאמיריות יגיע,ממש ישנו לעיר הגוועת הזו,ובכלל בכמה יסתכם הגל בכמה אלפים?
    אבל לפחות העירייה יוכלו להראות לתיירים מהאמירויות את כל תוכניות הנייר שהעיר הזו מקדמת על הנייר ובצורה וירטואלית,אולי זה ירשים את התיירים העשרים שיבואו מהאמירויות,אבל לפחות הם יוכלו להתרשם מהתוכניות,ולא ישימו לב שהעיר הזו מוזנחת ועניה.
    אני רק מקווה שלא יפלו לתוך הבורות בכבישים שלנו,אנחנו רגילים לזה והעצמות שלנו נהיו עמידים לקפיצות בכביש,אבל נראה לי שלהם זה יהיה קצת כואב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר