העבודות להקמת הרכבת הקלה בגילה (צילום: פרטי)
העבודות להקמת הרכבת הקלה בגילה (צילום: פרטי)

עבודות הרכבת הקלה, השבוע: חסימות וצמצום מקומות חניה בגילה ובגבעת מרדכי

החל מיום ראשון, 27.12, יחולו שינויים בהסדרי תנועה והחניה בשכונת גילה וברחוב בצלאל בזק, במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 26.12.20 16:53

במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק ברחבי העיר, המבוצעות על ידי עיריית ירושלים ובאמצעות חברת מוריה וצוות תוכנית אב לתחבורה, יחולו שינויים זמניים בהסדרי החניה ויצומצמו מקומות חניה ברחוב הרדוף בשכונת גילה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


העבודות יתקיימו מיום ראשון ה-27 בדצמבר 2020, לתקופה של כשישה חודשים בין השעות 19:00-7:00. עבודות התשתית יכללו בין היתר פירוק קיר קיים, בניית קיר חדש, הנמכת קיר קיים, הסדרת אבני שפה ועבודות להטמנת פחים.

במשך תקופה זו יצומצמו מקומות החניה ברחוב, בין הבניינים 19-3. לרשות התושבים – חניה חלופית בסמוך ליער גילה. לאורך כל תקופת העבודות תנועת הולכי הרגל תישאר כסדרה, וכמוה גם התחבורה הציבורית ברחוב.

בתוך כך, שינויים בהסדרי התנועה יתקיימו גם ברחוב בצלאל בזק, בעקבות צמצום נתיבי תנועה. בימים אלה מתקיימות חפירה ודיפון להקמת חניון חנה וסע בצומת בייט וזאת במסגרת העבודות להקמת הרכבת הקלה בירושלים.

החל מיום ראשון ה-27 בדצמבר 2020 ובמשך כחודשיים יתקיימו במקום עבודות להעתקה ושדרוג התשתיות ברחוב בצלאל בזק, מצומת שח"ל ועד לצומת גרשון שקד. העבודות יתקיימו בימים א'-ה', בין השעות 19:00-7:00. אם יעלה צורך בביצוע עבודות לילה תימסר הודעה מראש.

במהלך תקופת העבודות יכנסו לתוקף הסדרי תנועה זמניים, במסגרתם המקטע שבין רחוב גרשון שקד וצמת שח"ל יהפוך לחד נתיבי. עם השלמת העבודות יוחזרו הסדרי התנועה הקודמים לתוקף. תנועת הולכי הרגל והתחבורה הציבורית תימשך כסדרה.

הצפי הוא כי בשנת 2023 תושבי גילה יזכו להשתמש ברכבת הקלה. הקו הירוק יהיה הקו השני של הרכבת הקלה שיפעל בעיר, ויתווסף לקו האדום שפועל בירושלים מאז שנת 2011. הקו הירוק של הרכבת הקלה יחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. תושב העיר

    בתנאים רגילים ( ולא בזמני הקורונה) ,היו יכולים להביא מסין חמשת אלפים פועלים ,בנוסף לישראלים
    ומסיימים לעבוד בכל קטעי הרכבת הקלה ,תוך
    חודש חודשיים ,במקום חמש שנים ,של סבל קשה לתושבים ,פקקי תנועה כבדים ופגיעה מיתמשכת
    בעסקים (ראה הרס עסקים שניסגרו ברחוב יפו).
    האם פרנסי העיר וראשיה,הפיקו מאז לקחים?????

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למגיב הקודם – ובל נשכח את הנזקים לרכבים שנוסעים על בורות ועל חפירות כבר שנתיים… בלאי מסוכן של צמיגים, פאנצ'רים, נזקים לשילדת הרכב…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר