העימותים האלימים במאה שערים (צילום: א. כהן מחאות ירושלים)
העימותים האלימים במאה שערים (צילום: א. כהן מחאות ירושלים)

מרד תלמודי התורה והישיבות: עימותים אלימים במאה שערים. צפו

המשטרה הגיעה הבוקר לרחוב יואל בעקבות פתיחת מוסדות חינוך בניגוד להנחיות, הכוחות ספגו אבנים וביצים שהושלכו לעברם; דריכות גבוהה במשטרת ירושלים לקראת עימותים אלימים נוספים

פורסם בתאריך: 24.1.21 07:59

עדכון אחרון: 24.1.21 09:52

השבוע השלישי של הסגר השלישי והמהודק בירושלים החל הבוקר – השבוע נערכת משטרת ירושלים בכוחות מתוגברים לשבוע נוסף, של הפרות. גם הבוקר, ראשון, נפתחו תלמודי תורה וישיבות, בניגוד להנחיות הסגר, וזאת בזמן שבתי הספר וגני הילדים הממלכתיים סגורים, בהתאם להוראות הסגר.

כוחות משטרה הגיעו לרחוב יואל במאה שערים, על מנת לאכוף את הנחיות סגר הקורונה, בשל ישיבה שנפתחה. הכוחות ספגו ביצים ואבנים שהושלכו לעברם.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "כוחות המשטרה שפועלים כנגד הפרת תקנות הקורונה הגיעו אל ישיבה שהפרה את התקנות האמורות ופעולה בניגוד להם. במקום אותרו עשרות אנשים ובעקבות הפעילות המשטרתית החלו מתגודדים מאות אחרים מחוץ למקום תוך שחלקם החל מפר את הסדר תוך יידוי חפצים לעבר כוחות המשטרה הפועלים כאמור במקום. עד כה נעצר חשוד אחד בגין הפרת הסדר והפעילות המשטרתית נמשכת לצד מוכנות לשימוש באמצעים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון




יש לציין כי אמש, מוצ"ש, האדמו"ר מויז'ניץ הורה לפתוח את כל תלמודי התורה, וכך גם מקורביו של הרב חיים קנייבסקי שקראו לפתוח את תלמודי התורה, אך לצד זאת קראו שלא להתעמת עם המשטרה.

בשבוע שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר", נרשמו הפרות חמורות של הנחיות סגר הקורונה בירושלים בשכונות חרדיות בירושלים – המשטרה השתמשה במכת"זית נגד מתפרעים שהתקהלו, שסירבו להתפזר, ונעצרו עשרות מתפרעים. בין השאר הושלכו לעבר כוחות המשטרה אבנים גדולות, וחלקן נפצע ונזקק לטיפול רפואי.



עימותים אלימים נרשמו סמוך לישיבה בסנהדריה, שבה התבצרו עשרות אנשים, שנעלו את הדלת וחסמו את הכניסה באמצעות כסאות ושולחנות, שהונחו אחד על השני. כוחות כיבוי ומשטרה פרצו לישיבה ופינו את יושביה, חלקם נעצרו.

בתחילת השבוע, בימים ראשון ושני, נרשמו עימותים אלימים בשכונות החרדיות בירושלים, סביב אכיפת הנחיות הקורונה. בין השאר נפתחו בניגוד להגבלות – תלמודי תורה וישיבות. צוותי משטרת ירושלים הגיעו לשכונות, שבהן פעלו מוסדות החינוך, וחילקו דוחות. בחלק מהמקרים צוותי המשטרה נתקלו במתפרעים שהשליכו לעברם אבנים וגרמו נזק לניידות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. צדוק

    לדעתי לא צריך להריב ולהתמודד עם ההפרות של החרדים..
    הפיתרון הוא …לא לקבל אותם לבתי החולים לטיפול שימותו בבתיהם..
    זה דינם של מפירי ההנחיות כי גם בתורה כתוב "ונשמרתם מאוד לנפשותכם" ערך החיים עולה על ערך לימוד התורה

  2. בידוד טוטאלי? שימוש בכח? חיסונים לכולם?

    הקיצוניים האלה לא מקבלים סמכות ומזלזלים בשאר העם!!! אם מה שהמשטרה עשתה עד עכשיו לא עוזר, אולי הגיע הזמן לאמצעים יותר קיצוניים. למישהו יש רעיון, מלבד לסרב לתת טיפול רפואי (שכנראה לא חוקי)?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר