הפסיכולוג המוכר מירושלים, הבוקר - לפני הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים (צילום: שלומי הלר)
הפסיכולוג המוכר מירושלים, הבוקר - לפני הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים (צילום: שלומי הלר)

"המעשים שלו מבוצעים בשיטתיות ביותר ממתלוננת אחת": הוארך מעצרו של הפסיכולוג החשוד בניצול מיני של מטופלת

מעצרו של הפסיכולוג המוכר מירושלים, שחשוד בניצול מיני של מטופלת, הוארך היום בשבעה ימים נוספים - בית משפט השלום החליט לאשר את פרסום שמו, אך סנגורו ביקש עיכוב ביצוע לטובת הגשת ערר עד למחר בצהריים; כתובת גרפיטי רוססה הלילה סמוך לביתו של הפסיכולוג

פורסם בתאריך: 1.2.21 12:42

בית משפט השלום בירושלים התיר היום, שני, לפרסם את שמו של הפסיכולוג מירושלים, בשנות ה-60 לחייו, שנעצר בשבוע שעבר בגין חשד לניצול מיני של מטופלת צעירה בשנות ה-20 לחייה. סנגורו עו"ד יהודה שושן ביקש מבית המשפט לעכב את פרסום שמו כדי להגיש ערעור על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בירושלים. בית משפט השלום נעתר לבקשת הסנגור, והחליט כי איסור הפרסום נותר על כנו עד ליום שלישי, 2.2.21, בשעה 12:00 לצורך הגשת ערר.

בינתיים שופט בית משפט השלום בירושלים ביאלין אלעזר החליט להאריך את מעצרו של הפסיכולוג בשבעה ימים נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הפסיכולוג, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" נעצר ביום רביעי שעבר והוא הובא לחקירה בתחנת מוריה, לאחר שלילה קודם צעירה כבת 20 התלוננה בתחנת מוריה נגד הפסיכולוג. מדובר בצעירה, שנמצאת אצלו בטיפול כחמש שנים על רקע פגיעה מינית שעברה, ובין השאר היא נכחה בעת שחברתה שירה בנקי ז"ל נרצחה במצעד הגאווה בירושלים לפני כחמש שנים.


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


הפסיכולוג חשוד בעבירות של אינוס תוך מצב המונע הסכמה של מטופלת ובמעשה מגונה תוך ניצול יחסי מטפל מטופל. מהחקירה עולה כי הפסיכולוג הודה בחלק מהמעשים המיוחסים לו, אך טען כי הוא נסחף לסיטואציה וחשב כי מדובר ברומן. כמו כן, עם פרסום דבר מעצרו של הפסיכולוג, למשטרה הגיעו עוד שתי מטופלות והגישו תלונה נגדו.

במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה בין השאר כי "המעשים שלו מבוצעים בשיטתיות ביותר ממתלוננת אחת, חשיפת פרטיו יכולה להוביל למתלוננות נוספות".


כתובות הגריפיטי שרוססו בסמוך לביתו של הפסיכולוג (צילום: לוט"ם)

כתובות הגריפיטי שרוססו בסמוך לביתו של הפסיכולוג (צילום: לוט"ם)


בתוך כך, הלילה ריססו פעילות היחידה למאבק בטרור מגדרי (לוט"ם) כתובות גרפיטי סמוך לקליניקה של הפסיכולוג בירושלים: "אין הסכמה ביחסי מרות", כך נכתב בגרפיטי שרוסס ליד ביתו הלילה.

מלוט"ם נמסר כי "המשטרה ביקשה שיפרסמו את שמו החל מהיום הראשון בטענה שיש חשד סביר שהפסיכולוג פגע בנשים נוספות. בינתיים שתי מתלוננות נוספות הגיעו, ושני דיונים בפרסום שמו נדחו. זה בזיון מוחלט, בית המשפט מפקיר את בטחונן של נשים ושומר על קשר השתיקה שמגן על אנסים ותוקפים. בושה. זכות הציבור לדעת".

סנגורו של הפסיכולוג עו"ד יהודה שושן מסר בתגובה: "מציע להמתין בסבלות לברור האמת. גם ההגנה לא שוקדת על השמרים וברשותנו ראיות המפריכות את טענה המתלוננת להעדר הסכמה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ניצול ניצול ניצול!!!

    מעניין מאוד מהן הראיות המפריכות היעדר הסכמה, הרי הסכמה מלאה לא יכולה להיות ביחסים מסוג זה.
    אעלק נסחף לרומן. עם בת 20?! נשמע אמין ביותר.

  2. אחת שיודעת

    לא נראה לי הגיוני , הוא אדם משכמו ומעלה , לא מאמינה , זה נראה כמו התנכלות בחסות החוק המעווות , " שכל מה שאישה אומרת זה נכון"

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר