ההפגנה בבר אילן (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בר אילן: עשרות מתפרעים ומיידים אבנים לעבר עובדי הרכבת הקלה

שוב מחאה נגד עבודות הרכבת הקלה בבר אילן - עשרות חרדים מהפלגים הקיצוניים חסמו את כלי העבודה ואת הכביש באזור, שני חשודים נעצרו

פורסם בתאריך: 22.2.21 16:04

כעת – עשרות מתפרעים ומיידים אבנים לעבר עובדי הרכבת הקלה באזור בר אילן בירושלים. מדובר בעשרות חרדים מהפלגים הקיצוניים בעיר, שמנסים לשבש, לא בפעם הראשונה, את העבודות, על רקע התנגדותם לפרויקט הקו הכחול של הרכבת.

עד כה המשטרה עצרה שני חשודים בהפרות סדר.

ממשטרת ירושלים  נמסר: "כוחות המשטרה עצרו שני חשודים בהפרת סדר ברחוב בר אילן בירושלים. מוקדם יותר התקבל דיווח כי עשרות מפגינים ברחוב בר אילן מפרים את הסדר תוך השלכת אבנים וחפצים לעבר עבודות תוואי הרכבת הקלה והפרעה למהלך העבודות במקום".

עוד נמסר מהמשטרה: "כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בפעולות לפיזורם של המפגינים ויחד עם זאת עצרו השוטרים 2 חשודים בגין הפרת הסדר והם הועברו לחקירה במשטרה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודשים האחרונים הפגינו מאות חרדים מהפלגים הקיצוניים בעיר נגד עבודות הרכבת הקלה באזור בר אילן. באחת המחאות, שהתקיימה לפני כחודשיים, המתפרעים השאירו אחריהם הרס מוחלט לתשתיות. בין השאר המפגינים הבעירו פחי אשפה, השחיתו רמזורים ועמודי תאורה והציתו טרקטור של העירייה. למקום הוזעקו כוחות משטרת ישראל, בהם לוחמי מג"ב, שפעלו מול הפרת הסדר במקום שכוללת בין היתר יידוי אבנים גרימת נזק לרכוש ציבורי, שריפת פחים וציוד מכני הנדסי. חלק מהמתפרעים קראו לעבר השוטרים 'נאצים', 6 שוטרים נפצעו ופונו לבתי החולים בירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נגה

    הבעיה זה שקוראים להם הפלג הקיצוני. כמו שהפלג הקיצוני לומד ולא שומר על חוקי הקורונה אבל הפלא ופלא 60% מהחרדים לומדים. אז זה לא פלג קיצוני זה כולם שלא אכפת להם מאיתנו ואנחנו מסחטת כספים עבור כל החרדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר