חנוכת החניון בשכונת פת (צילום: ג'קי לוי)
חנוכת החניון בשכונת פת (צילום: ג'קי לוי)

העבודות באזור פת: על רקע הפקעת החניות – נפתח חניון חדש בהשקעה של כחצי מיליון שקלים

על רקע עבודות התשתית באזור צומת פת, בעקבותיהן הופקעו מקומות חניה - העירייה הכשירה חניון חדש ברחוב ברל לוקר הכולל 48 מקומות חניה

פורסם בתאריך: 23.2.21 13:49

השבוע נחנך חניון חדש ברחוב ברל לוקר בשכונת פת, הכולל 48 מקומות חניה – החניון הוכשר על ידי העירייה בעלות כוללת של כחצי מיליון שקלים, בין השאר על רקע עבודות התשתית המתקיימות באזור, במסגרתן הופקעו חניות מתושבים.

"העירייה שמה לעצמה כמטרה לאתר שטחים בשכונות, אשר ניתן יהיה להסב אותם למגרשי חנייה, זאת לאור הצורך הגובר בחניה בעקבות עבודות תשתית המתבצעות בשכונות, בדגש על עבודות הרכבת הקלה", מציינים בעיריית ירושלים. "בסיורים שקיימו הגורמים המקצועיים בעירייה בשכונת פת, בשיתוף נציגי המינהל הקהילתי, אותר שטח ברחוב ברל לוקר. בהתאם לכך תוכנן החניון והחלו העבודות לביצועו באמצעות החברה העירונית 'מוריה'".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חנוכת החניון בשכונת פת (צילום: ג'קי לוי)

חנוכת החניון בשכונת פת (צילום: ג'קי לוי)


החניון, כאמור, אשר מכיל 48 מקומות חניה, "הוקם בהשקעה כספית של כ-500,000 שקלים, נבדק על-ידי כל גורמי המקצוע, כולל רשות תמרור וקיבל היתר להפעלתו", מדגישים בעירייה. "בנוסף, ועל-פי בקשת התושבים התקינה העירייה תאורה חדשה בחניון. הקמתו של החניון נעשתה תוך שיתוף ציבור התושבים, באמצעות המינהל הקהילתי".

כפי שכבר פורסם בעבר ב"כל העיר", באזור פת וצות פת מבוצעות עבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה, שיחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשד' שז"ר, שד' נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר-אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול. לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. עלות העבודות נאמדת ב-10 מיליארד שקלים.

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים נמצאת בתנופת פיתוח, כשלצד עבודות התשתית, הכוללות את סלילת קווי הרכבת הקלה, עלינו לפעול על מנת למצוא פתרונות לנושא החניה. אני שמח על מציאת הפתרון עבור תושבי שכונת פת, נמשיך לפעול למען רווחתם של תושבי העיר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר