מתוך מעצר החשודים שתקפו את נהג ההסעות (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך מעצר החשודים שתקפו את נהג ההסעות (צילום: דוברות המשטרה)

תקיפת נהג ההסעות איברהים חמד במאה שערים: נעצרו 12 חשודים. צפו

משטרת ירושלים עצרה הלילה 12 חשודים, תושבי מאה שערים, בתקיפת נהג ההסעות איברהים חמד בתחילת השבוע, שהובילה למותו של איתמר בן אבו ז"ל

פורסם בתאריך: 4.3.21 08:28

חמישה ימים לאחר הלינץ' בנהג ההסעות איברהים חמד, שבסופו נדרס למוות איתמר בן אבו ז"ל – הלילה פשטו עשרות שוטרים על בתיהם של 12 חשודים המעורבים בתקיפתו ובמקרי אלימות והפרות סדר נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



במשטרה מציינים כי "במסגרת חקירת אירוע דריסת אדם שארעה ביום ראשון בשעות הערב ברחוב החומה השלישית בירושלים והפרות הסדר האלימות שקדמו לכך, תוך פעולות חקירה סמויה שביצעה המשטרה לרבות הפעלת אמצעים שונים, פשטו לפנות בוקר שוטרים ולוחמי יס"מ ומג"ב על בתיהם של חשודים במעורבות באירועים אלו ונעצרו 12 חשודים, מתוכם 5 קטינים, שהועברו לחקירה".


איברהים חמד (צילום: אוהד צויגנברג)

איברהים חמד (צילום: אוהד צויגנברג)


במשטרה מדגישים כי "משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה אל מול כל גורם שהיה מעורב באירועי האלימות במהלך חג הפורים שהביאו לפגיעה בנפש ובחיי אדם, ותדאג למיצוי הדין עם המעורבים".

כפי שפורסם, איתמר בן אבו ז"ל, בן 47, תושב מבשרת ציון, נדרס ביום ראשון בערב במהלך המהומות שפרצו במאה שערים על ידי רכב הסעות. הוא פונה במצב אנוש להדסה הר הצופים, לאחר שבוצעו בו כמה החייאות, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. הנהג הדורס, איברהים חמד, הותקף על ידי ההמון בזירה על רקע היותו ערבי, והוא הצליח להימלט מהמקום כדי להזעיק אמבולנס עבור בן אבו ולקרוא למשטרה. עדי ראייה סיפרו כי ההמון השליך עליו אבנים, היכה אותו וחלק ניסו לחנוק אותו. לאחר מכן, הנהג נעצר לחקירה בחשד להמתה בקלות דעת. ביום שלישי בערב הוא שוחרר ממעצרו, ולא יוגש נגדו כתב אישום. עם יציאתו ממעצר אמר חמד כי "כואב לי הלב עליו (איתמר בן אבו ז"ל), זה לא היה אמור לקרות".


איתמר בן אבו ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

איתמר בן אבו ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


עוד מוסיפים ומוסרים במשטרה כי "בהמשך היום, ובהתאם לממצאי חקירתם, יובאו מי מהם לדיון הארכת מעצר בבית המשפט. חקירת המשטרה נמשכת במטרה להגיע אל נוספים אשר נטלו חלק באירועי אלימות מעין אלו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ירושלמי

    כל הכבוד למשטרה , זה מחזיר כצת האימון לציבור !!

  2. אמינה

    הנהג הותקף לא בגלל שהוא ערבי אלא בגלל שחשבו שהוא חילוני
    התסרוקת והבגדים כמו של חילוני והחרדים לא רוצים חילוניים או דתיים בשכונה

  3. ד א

    תרבות האלכוהול שולטת במדינה וגם בציבור הדעתי זה יצה משליטה ואין מטפל בה לא הרבנים ולא מורים ברובה היהודי צעירים דתיים גלגלו ברחובות והיקאיי בפני תיירים רבים ומשפחות עם ילדים קטנים ממש בושה ו פועלים ערבים צילמו אותם ..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר