מפגעי הניקוז בשכונת הר הזיתים (צילום: פרטי)
מפגעי הניקוז בשכונת הר הזיתים (צילום: פרטי)

"זה לא היה קורה ברחביה": מפגע הביוב החריף בשל עבודות הגיחון והעירייה בראס אל עמוד

פארסת התשתיות במזרח העיר: תושבי ראס אל עמוד טוענים כי עבודות שביצעו העירייה והגיחון לתיקון מפגעי ביוב וניקוז הובילו לנזקים גדולים לבתי התושבים, והביוב ממשיך לזרום ברחובות השכונה. כך זה נראה

פורסם בתאריך: 18.3.21 08:02

ההזנחה בתשתיות במזרח ירושלים שוברת שיא חדש: מפגע ביוב חריף נוצר בשכונת ראס אל עמוד, וזאת בעקבות עבודות של העירייה והגיחון.

בחודש האחרון החלה העיריית וחברת הגיחון בעבודות לטיפול בתשתיות הביוב בשכונה, שבמזרח ירושלים, וזאת בעקבות פניות תושבים. אלא שלטענת תושבי השכונה, הם ספגו נזקים גדולים וקשים כתוצאה מעבודה "רשלנית שביצעה העירייה והגיחון", כך טוען ומספר בשיחה עם "כל העיר" האני, אחד מתושבי השכונה שלדבריו הביוב זורם ישירות לסיתו. "בגלל שהעבודות שביצע הקבלן כל כך לא טובות, הכל זורם לבית שלי. בנוסף, שברו לי את הגדר של הבית, עקרו לי עצים, הרכב שלי נפגע. נזקים רבים וקשים. פניתי לעירייה, אבל לא מעניין את אף אחד".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



האני ממשיך ומספר כי "נראה שהעבודות מבוצעות ללא פיקוח, אף אחד לא שם עין על זה. כל המים בורחים מהניקוזים והביוב יוצא החוצה. המצב הפך להיות יותר גרוע לעומת מה שהיה קודם, ככה עושים עבודה? הסבל גדול יותר. אני בטוח שזה לא היה קורה ברחביה, ואם זה היה קורה – באותו רגע היו הופכים את כל העולם על הראש של הקבלן, פה, אצלנו – מזניחים. כמה פעמים צריך להביא את העירייה לפה כדי שתבין?".

במענה לפניית "כל העיר" – מחברת הגיחון נמסר בתגובה כי "העבודות המתוארות בשאילתא מבוצעות על ידי קבלן של מחלקת הדרכים בעירייה ולא על ידי תאגיד הגיחון".

במענה לפניית "כל העיר" – מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "עיריית ירושלים, בשיתוף חברת הגיחון, מבצעת עבודות להנחת תשתית ניקוז וביוב ברחוב אוסתאז תמאם, רחוב בו לא היתה תשתית ניקוז כלל ותשתית ביוב אותה נדרש לחדש. העבודות מתבצעות בפיקוח הדוק, הן על ידי העירייה והן על ידי חברת הגיחון. העבודות יסתיימו בימים הקרובים. פניות הקשורות לפרויקט ומגיעות לעירייה נבדקות ומטופלות באופן שוטף. בסיום העבודות תתבצע בדיקה והעירייה והגיחון יטפלו בכל הנזקים שנגרמו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מאיר k

    כותרת של עורך מתוסכל ומסוכן. סתם לקשר עם שכונה מסויימת. מזל שלא כתבת "שזה לא היה יכול לקרות בבלפור" כתב יקררר אתה מוזמן לקטמון, לחלק העליון של רחוב רחל אמנו, ותראו את המקור לזרימת הביוב שפורץ אלינו שוב ושוב

  2. הם יכולים

    להיות "רגועים" אין אפליה
    זה כל העיר הרוסה,תסעו בכבישי העיר ,ותרגישו את הבורות שרוב כבישי העיר מלאים בהם דבר שלא מוסיף לא לחווית הנהיגה בעיר ולא לשלמות הרכב.
    לא יודע כמה שנים לא קרצפו את כבישי העיר וחידשו את האספלט,אבל הכבישים משובשים כמו במדינת עולם 3,ובמיוחד אחרי החורף שהמצב החמיר,ולא מדובר רק בכבישים שבהם מבצעים את פרייקט הרכבת הקלה
    מרכז העיר מוזנח,ככה נראה מרכז העיר של העיר אולי הכי גדולה בארץ
    הרחובות מוזנחים ברובם,בבר אילן משתוללים חרדים כי לא מתאים להם שתעבור רכבת קלה באזור שלהם,המשטרה,העירייה,והמדינה עומדים מנגד כמשותקי פחד.מול הרס רכוש ציבורי.
    אפשר להמשיך עוד עוד בתחלואי העיר המוזחת והקשה הזו,לא נגמור…שעוד מתוקצבת במליארדי ש"ח שהמדינה מעבירה לה,ועדיין נראית מיום ליום כמחנה פליטים בעזה,
    אז תודה רבה לראש העיר המהולל שלנו משה לאון הקואליציה סביבו.שהבאתם את העיר עוד קצת למטה,לא יודע עוד כמה נשאר לעיר להתדרדר עד שתקרוס סופית!?
    עיר עניה,קשה,מוזנחת,חבל חבל שהרסו את העיר במשך שנים והבריחו אוכלוסיה "חזקה" מהעיר שעדיין עוזבים בורחים מהעיר…..

  3. העצבני מהשפלה

    שיתבעו את העירייה על רשלנות בתביעה ייצוגית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר