מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)
מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)

מעצרו של החשוד בתקיפת השף שלום קדוש הוארך בארבעה ימים

כשבוע לאחר שהשף שלום קדוש נשדד והותקף בתחנת דלק, מעצרו של החשוד, עלי אדקידק, בן 40 תושב סילוואן, הוארך בארבעה ימים לאחר שנעצר במהלך השבת

פורסם בתאריך: 29.3.21 09:34

לאחר שנלכד במהלך סוף השבוע, עלי אדקדיק, בן 40, תושב סילוואן, החשוד בתקיפת השף שלום קדוש הובא אמש לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, בתום הדיון, הורה השופט גד ארנברג על הארכת מעצרו בארבעה ימים.

עם היוודע דבר פציעתו של שף שלום קדוש, בן ה-72, בעת שהיה בתחנת דלק והוטח בכביש לאחר שרדף אחרי עלי אדקדיק, החשוד בגניבת ארנקו של קדוש מרכבו, המונים מתושבי ירושלים וממכריו הוכו בתדהמה ועוקבים בדריכות אחר מצבו ומתפללים לשלומו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מצבו של השף שלום קדוש אשר פונה לבית החולים "הדסה עין כרם" כשהוא מונשם ומורדם מוסיף להיות קשה.

במהלך הדיון אמש, שבת, אמר נציג המשטרה רס"מ ניר ג'ורג'י כי "בשעות הצהריים עמד קדוש מילא אוויר ברכבו בתחנת דלק ברחוב דרך חברון, באותו זמן הגיע החשוד, על פי החשד, הגיע לכיוון רכבו, הסתכל ימינה ושמאלה לראות אם יש מישהו וברגע אחד הכניס יד דרך החלון לרכבו של קדוש, גנב מתוכו והחל ללכת, קדוש מיד ראה אותו, התפתח מרדף של כמה מטרים שבסיום המרדף – על פי מצלמות האבטחה – ניתן לראות את החשוד מטיח אותו על הרצפה, כתוצאה ממאבק ונמלט מהמקום".

עוד הוסיף נציג המשטרה ואמר כי "אני רוצה לציין שמדובר באדם מבוגר, מעל גיל 70 שכרגע נמצא בבית החולים "הדסה" במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, לחשוד יש עבר פלילי עשיר בכל מגוון העבירות, זה עתה השתחרר מבית סוהר".



בתום הדיון, הורה שופט בית משפט השלום בירושלים, גד ארנברג על הארכת מעצרו של עלי עדקדיק בארבעה ימים ואמר, "מחומר החקירה שהוגש עולה כי אין ספק שקיים חשד סביר שהחשוד מעורב במיוחס לו, המשיב זוהה בוודאות על ידי מספר נחקרים מבני משפחתו, מדובר בעבירות חמורות ובחשוד בעלי עבר פלילי במגוון עבירות".

עו"ד אשרף חסן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בתקיפת השף שלום קדוש: "החשוד משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוא חף מפשע השבכ ידאג לזה הוא משתפ כבר יש לי ניסיון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר