דוד זינו ז"ל, זירת התאונה (צילומים: אלון אנקונינה, באדיבות המשפחה)
דוד זינו ז"ל, זירת התאונה (צילומים: אלון אנקונינה, באדיבות המשפחה)

משפחתו של עובד עיריית ירושלים דוד זינו ז"ל זועמת על המשטרה: "לא מעדכנת אותנו מה קורה בחקירה"

יומיים לאחר מותו הטראגי של דוד זינו ז"ל (64), שנפטר מפצעיו כחודש אחרי תאונת העבודה הקשה במרכז הלוגיסטי של עיריית ירושלים, מספר בנו שחר זינו ל"כל העיר": "קצין המשטרה האחראי בתיק נפנף אותי ואמר, 'אין לי זמן בשבילך'"; המשטרה: "נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות"

פורסם בתאריך: 7.4.21 16:54

"לא היינו מוכנים שיעשו נתיחה או בדיקה לאחר מותו של אבא שלנו", כך מספר בכאב בשיחה עם "כל העיר" שחר זינו, בנו של דוד זינו ז"ל, עובד עיריית ירושלים שנפצע באורח קשה בתאונת עבודה במרכז הלוגיסטי של העירייה לפני כחודש ולפני יומיים נפטר מפצעיו, בן 64 במותו. "לאחר פציעתו, במהלך החודש האחרון, אמרתי לקצין האחראי על החקירה כי 'אם אבא ימות – אתם לא מנתחים את הגופה, אם אתם רוצים לעשות משהו – תעשו עכשיו'. הרופא שניתח את אבא כל כך התעצבן בכלל שרצו לקחת אותו למכון לרפואה משפטית, הרופא בשערי צדק אף אמר להם '12 ניתוחים הוא עבר במשך חודש, לא נשאר מה לנתח'".

זינו ז"ל, שהתגורר בקטמון, היה מאושפז במשך כחודש במחלקת טיפול נמרץ בשערי צדק, לאחר שנקבע מותו משפחתו קבעה לקיים את הלווייתו ביום שני בשעה 17:20. מאות מנחמים המתינו סמוך לאולם ההספדים בגבעת שאול, אולם ברגע האחרון, כפי שפורסם ב"כל העיר" המשפחה התבקשה על ידי פרקליט המלווה את החקירה המתנהלת סביב נסיבות תאונת העבודה במשטרת ירושלים לשלוח את הגופה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, המשפחה התנגדה. כך או כך, עד ששוחררה גופתו של זינו ז"ל – ההלוויה נדחתה והתקיימה אתמול, יום שלישי, לקראת השעה 1:00 בלילה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שחר זינו זועם על התנהלות המשטרה בכל הקשור לחקירת התאונה, לדבריו: "במהלך החודש האחרון ניגשתי למשטרה פעמיים, אחרי שאף אחד לא עדכן אותנו מה קורה בחקירה, ושאלתי 'למה אתם לא חוקרים? למה אף אחד לא עושה שום דבר? למה אף אחד לא בא לדבר עם המשפחה? כשהגעתי לתחנת המשטרה, הקצין האחראי בתיק נפנף אותי ואמר, 'אין לי זמן בשבילך – תחזור אלי מחר'. אמרתי לו, 'אבא על ערש דווי בבית החולים, אתה רציני שאתה אומר לי דבר כזה? אתם לא עושים שום דבר, אתם לא יוצרים איתנו קשר'. אחרי כשבועיים וחצי, כשהוא נזכר להזמין אותנו, הוא אמר לנו שזה סגור ותכף יוגש נגד העובד השני שהיה מעורב בתאונה כתב אישום".


זירת התאונה בגבעת שאול (צילום: באדיבות המשפחה)

זירת התאונה בגבעת שאול (צילום: באדיבות המשפחה)


"אני לא סומך על המשטרה בשום צורה", מצהיר שחר זינו ומסביר: "ביום התאונה הגעתי לקחת את האוטו של אבא מהזירה, ועניין אותי לדעת אם לקחו תיעודים ממצלמות האבטחה כי אני יודע מאיפה יראו את מה שקרה ומאיפה לא יראו. אחרי שהבנתי מאיפה לקחו, שאלתי מדוע לא לקחו ממצלמות אחרות, שיכולות לספר מה היה שם. שאלתי את השוטר האחראי למה לא אספו ובדקו את המצלמות האלה, והוא אמר שהם יבחנו את זה. לאחר מכן ביררתי האם זה נעשה, האם השוטרים אספו את התיעודים, והבנתי שלא. פניתי באמצעות עורכת דין למשטרה בדרישה לאסוף אותם, אני מקווה שאחרי כחודש נשאר מה לעשות".

שחר זינו מוסיף וסופד לאביו: "אבא היה איש שרודף שלום, גם אם היו דורכים עליו – הוא היה מנשק את הרגל. הוא היה מלמד אותנו בחיים שגם אם ראית בן אדם גונב ממך עדיף לסתום את הפה, לא לריב, זה מה שהוא לימד אותנו כל החיים".

"כל העיר" פנה למשטרת ירושלים שמסרה בתגובה לטענות: "חקירת המקרה מתנהלת במשטרה בימים אלו ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ובסיום החקירה יועברו חומריה לעיון והחלטת הפרקליטות כמקובל".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר