איתמר הילמן ז"ל (צילום: פרטי)
איתמר הילמן ז"ל (צילום: פרטי)

הטרגדיה של איתמר הילמן ז"ל: רוכב האופנוע שנהרג ברחוב יפו

איתמר הילמן ז"ל, בן ה-20, בנו של מתנדב זק"א שעבד בחנות במרכז העיר, נהרג אמש בתאונה קטלנית ברחוב יפו, שבה נפצע הולך רגל באורח בינוני; זק"א: "משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר"

פורסם בתאריך: 14.4.21 08:12

איתמר הילמן ז"ל, בן ה-20, הוא רוכב האופנוע שנהרג אמש, בתאונה קטלנית ברחוב יפו במרכז העיר ירושלים. בתאונה נפצע הולך רגל באורח בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

הילמן ז"ל, תושב פתח תקווה, עבד בחנות למכירת טלפונים סלולריים במרכז העיר בירושלים – הוא היה בדרכו הביתה. דקות לאחר התאונה התברר כי הילמן ז"ל הוא בנו של מתנדב זק"א, שלמה הילמן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"לא ככה תכננתי את הערב הזה, אבל הנה עוד אחד מהשיעורים האלה בחיים, שמראים לך שכל מה שאתה מתכנן יכול להעלם לו ברגע –  לא מאמין שלפני כמה שעות עוד היית כאן איתנו יחד בעבודה", כך סופד לו חברו של הילמן ז"ל בפייסבוק. "אני לא באמת הכרתי אותך יותר מדי אבל הזוי לי, לא מעכל. הגעת אלינו לפני פחות מחודש ומייד השתלבת כחלק מהצוות בטבעיות. מהקצת שהכרתי היית ילד מדהים שעוד לא ראה כלום עם המון רצון ללמוד ולעשות ,ולעשות טוב. ברגע אחד נעלמת מהמשפחה שלך וכן גם מאיתנו המשפחה בעבודה. בטוח ששם למעלה, תקבל מהטוב שהיה טמון בך, ברוך דיין האמת".

צבי יורוביץ ומשה חמד, מתנדבי זק"א, שהוזעקו לזירה מתארים: "כשהגענו למקום רוכב האופנוע שכב בסמוך לכלי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד"א פינוי במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק שם הרופאים לאחר נאלצו לקבוע את מותו".

מתנדבי זק"א צוות ירושלים טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה. "ארגון זק"א, המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן – צוות 410, בפטירתו הטראגית של בנו איתמר ז"ל בתאונה", מוסרים בזק"א, "במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".


זירת התאונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

זירת התאונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)


כפי שפורסם אמש ב"כל העיר", התאונה הקטלנית התרחשה דקות ספורות אחרי צפירת ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. רוכב האופנוע פגע בהולך הרגל – הוא נפצע באורח אנוש, ופונה תוך כדי החייאות על ידי צוותי ההצלה לבית החולים שערי צדק. המשטרה דיווחה כעבור כשעה כי הוא נפטר.

מזירת התאונה פונה הולך רגל, כבן 47, שנפגע מהאופנוע, שנפצע באורח בינוני.

משה ויצמן, חובש איחוד הצלה, תיאר: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאופנוע. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו החייאה בזירת התאונה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות".


זירת התאונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

זירת התאונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)


דני שמואלי, חובש נוסף של איחוד הצלה, הוסיף וסיפר: "הולך הרגל שנפגע מהאופנוע טופל בזירה במצב קל עד בינוני. רוכב האופנוע נפצע אנושות ורופא מתנדב באיחוד הצלה ביצע בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ שפינה אותו לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שמריהו ירט: "שני הפצועים שכבו על הכביש, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, מיד התחלנו לבצע פועולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הולך רגל, גבר בן 47 שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים תוך המשך טיפול".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח מודאג

    אופנועים ,אופניים חשמליים ,סקט בורד ,רכינועים למיניהם ובמיוחד קורקינטים : המשותף לכולם :כלי רכב מסוכנים . שומר חייו וחיי יקיריו ,ירחק מהם . סכנה נפשות ברורה גם לכל הולכי הרגל ובמידרכות !!!
    חייבים להתקין חוקים ותקנות בטיחות למניעת
    פגיעתם הרעה ויפה שעה אחת קודם .
    אל תגידו לאחר מעשה ,לא ידענו ולא תארנו שכך…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר