זירת התאונה בפסגת זאב (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה בפסגת זאב (צילום: דוברות איחוד הצלה)

תאונה קטלנית בפסגת זאב: בת 85 נהרגה מפגיעת רכב

הוללכת רגל כבת 85 נהרגה לאחר שרכב פגע בה בעוצמה בעת שחצתה את הכביש ברחוב משה רחמילביץ'; הנהג, בן 40, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים

פורסם בתאריך: 14.4.21 16:39

הולכת רגל בת 85 נהרגה לאחר שנפגעה מרכב ברחוב משה רחמילביץ', שבשכונת פסגת זאב בירושלים. הנהג, כבן 40, נלכד ברכבו וחולץ על ידי כוחות הכיבוי וההצלה, לאחר מכן הוא פונה באורח בינוני לבית החולים הדסה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הולכת הרגל חצתה את הכביש, והרכב פגע בה בעוצמה. צוותי ההצלה העניקו לה סיוע ראשוני, אך נאלצו לקבוע את מותה בזירה.

מדובר בתאונה טראגית שנייה שהתרחשה פחות מיממה בירושלים. אתמול בערב, כזכור, נהרג איתמר הילמן ז"ל, רוכב אופנוע כבן 20, ברחוב יפו.

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 16:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מרכב ברחוב משה רחמילביץ' בירושלים. דוברות מד"א : עדכון לתאונה בירושלים: חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של הולכת הרגל כבת 85 ומעניקים טיפול רפואי לנהג הרכב כבן 40 שחולץ מהרכב במצב בינוני ופונה לבית חולים".


זירת התאונה בפסגת זאב (צילום: דוברות איחוד הצלה)

זירת התאונה בפסגת זאב (צילום: דוברות איחוד הצלה)


פראמדיק מד"א נדב טייב מספר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש, סמוך לרכב ממנו נפגעה, ולשני רכבים שחנו בצד הדרך ונפגעו גם כן. היא היתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא היתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נהג הרכב ,שנלכד ברכבו, חולץ על ידי לוחמי האש ולאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח הוא פונה לבית החולים במצב יציב".


זירת התאונה בפסגת זאב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת התאונה בפסגת זאב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


אריאל בן דוד, חובש באיחוד הצלה, מתאר: "כשהגענו למקום נתקלנו בהולכת רגל שסובלת מפגיעה רב מערכתית לאחר שנפגעה מרכב. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

גילי טל, חובש נוסף של איחוד הצלה, מוסיף ומספר כי "מדובר בהולכת רגל שנהרגה כתוצאה מפגיעת רכב. נהג הרכב שפגע בה טופל בזירה ופונה בניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה במצב קל עד בינוני".

מאיר אקר, קמב"ץ זק"א ירושלים, שטיפל בזירה: "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות מספר כלי רכב והולכת רגל. כשהגענו למקום ראינו את הולכת הרגל שוכבת מחוסרת הכרה בין מספר כלי רכב מעוכים, עם פגיעה רב מערכתית. עוצמת הפגיעה הייתה קשה וקטלנית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום".

ממשטרת ירושלים נמסר: "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר ברח' משה רחמילביץ בירושלים במהלכה נפגעה הולכת רגל מרכב פרטי בעת שחצתה את הכביש. כוחות רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נני

    אנשים בבקשה סעו בזהירות תסתכלו סביבכם ולא בנייד שלידכם!!! די לתאונות

  2. אילן מ.

    חובה לעשות פסי האטה לאורך כל הרחוב הזה.. נוסעים שם מהר מאוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר