השחתת שלט החוצות בבגין צפון (צילום: פרטי)
השחתת שלט החוצות בבגין צפון (צילום: פרטי)

התופעה המבישה שוב מרימה ראש בירושלים – הפעם בבגין צפון: איפה המשטרה?

שוב זה קורה: דמויות של ספורטאיות, שמופיעות בשלט חוצות בבגין צפון - הושחתו, אחרי שבתחילת השבוע הושחרו תמונותיהן של הלומות קרב בשילוט אחר בכניסה לעיר; מדובר במתחמים שבהם מותקנות מצלמות אבטחה - אז מדוע עד כה המשטרה לא עצרה חשודים?

פורסם בתאריך: 14.4.21 18:52

התופעה המבישה והמטרידה של השחתת דמויות של נשים משלטי חוצות בירושלים שוב מרימה את הראש: הפעם – בשלט פרסום של בנק הפועלים, שנתלה בכביש בגין צפון, שבו נראים שני ספורטאים ושתי ספורטאיות. תמונותיהן של הספורטאיות הושחתו השבוע לחלוטין, בעוד תמונותיהם של הגברים נותרו שלמות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מדובר בקמפיין של הבנק כנותן החסות למשחקים האולימפיים והפראלימפיים בטוקיו, שייערכו בקיץ הקרוב. בשלטי חוצות, שנתלו ברחבי הארץ, נראים ספורטאיות וספורטאים ישראלים, ביניהם, המתעמלת האומנתית לינוי אשרם, השחיינית אנסטסיה גורבנקו, קופצת המשולשת האולימפית חנה קנייזבה מיננקו, השחיינים יעקב תומרקין ודניס לוקטב, הג'ודאי שגיא מוקי, השחיין הפראלימפי מארק מליאר, הקלעית הפראלימפית יוליה צ'רנוי והמתעמל אלכס שטילוב. הספורטאים מצולמים תחת הכותרת – "ממשיכים לנצח ביחד".

לאחרונה נרשמת עלייה מדאיגה במספר המקרים בירושלים, שבהם מושחתים שלטי חוצות עם דמויות של נשים – מדובר במקומות שבהם, חשוב לציין, מותקנות באזור מצלמות אבטחה, כאשר באמצעותם ניתן לזהות בקלות את המשחיתים ולהגיע לחשודים.

חברת הקואליציה בעיריית ירושלים לורה ורטון (מרצ) מתייחסת לתופעת השחתת תמונותיהן של נשים בירושלים, שכאמור, התגברה באחרונה, ומדגישה בשיחה עם "כל העיר" כי "תופעת השחתת התמונות היא תופעה איומה, אלימות של ממש שמעודדת אלימות כלפי נשים. קיימנו ישיבה של הוועדה לקידום מעמד האישה ובשבועות הקרובים נקדיש מאמצים מול כל הגורמים כדי להפסיק את הדבר הנורא הזה. עורכת הדין רויטל חובל, שהשתתפה בדיון, כבר הוציאה מכתב בנושא ועל פי הכוונתה נדרוש גם הפעלת חוק העזר העירוני וגם פעילות משטרתית. על גרימת נזק לרכוש בזדון ניתן לקבוע מאסר של עד שלוש שנים".

שדולת הנשים מוסרת הערב ל"כל העיר" כי היא פנתה למשטרת ישראל בבקשת חופש מידע כדי לברר את מימדי התופעה הארצית של השחתת שלטי נשים שאינה נאכפת. "ביקשנו לקבל נתונים על מספר התלונות שהוגשו למשטרה בשלוש השנים האחרונות, מספר המעצרים שבוצעו, ומה עלה בגורלם", מציינת השדולה. "התשובה שקיבלנו בלתי מתקבלת על הדעת, הבקשה נדחתה לטענתם 'בשל היעדר נתונים'. הארגון ממשיך לפעול לקבלת המידע האלמנטרי הזה".

כפי שפורסם ב"כל העיר" בתחילת השבוע, לקראת יום הזיכרון לחללי מערכת ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, הוצבו בכניסה לעיר שלטי חוצות, שבהם מופיעים מתמודדים ומתמודדות עם הלם קרב. בין המצולמים – המוזיקאית עפרה יצחקי, ששירתה בחיל המשטרה הצבאית ובכוחות הביטחון כ-25 שנים וחוותה אירועים טראומתיים, כשהבולט מביניהם הוא ממלחמת המפרץ (1991). המוזיקאית יצחקי מצולמת כשהיא מנגנת על תופים, וזאת כחלק מהתמודדותה עם הלם הקרב. פניה של יצחקי הושחרו וכך גם פניה של הזמרת אחינועם ניני.


פניה של המוזיקאית עפרה יצחקי מושחרות בשלט חוצות בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)

פניה של המוזיקאית עפרה יצחקי מושחרות בשלט חוצות בכניסה לעיר – בתחילת השבוע (צילום: שלומי הלר)


בתחילת חודש אפריל 2021 תמונתה של שחקנית, שמופיעה בשלט חוצות שפורסם בעמק רפאים במושבה הגרמנית – הושחתה. מדובר היה בכרזה גדולה לפרסום ההצגה "המלאכים של יהודית", שמציגה בתיאטרון מיקרו שפועל במבנה תיאטרון ירושלים.

בחודש דצמבר בשנה שעברה דמויותיהן של נשים, שכיכבו בתערוכת חוצות באזור הכניסה לעיר, הושחתו. מדובר בארבע כרזות ענק, שבהן נראו שחקניות כדורגל – על פניהן וגופן רוסס צבע שחור, וזאת במטרה להסתירן במרחב הציבורי בירושלים. בחודש יולי בשנה שעברה, כפי שפורסם ב"כל העיר", הושחתו בבורטליות תמונותיהן של אחיות הדסה, שהופיעו על גבי שלט חוצות שנתלה בגשר שמעל כביש בגין. לעומת זאת תמונותיהם של האחים נותרו שלמות.

כיצד משטרת ירושלים מתכוונת לפעול על מנת להגיע למשחיתים החשודים? "כל העיר" פנה למשטרת ירושלים – תגובתה תתפרסם כשתתקבל.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

30 תגובות
  1. ממש תעלומה

    באמת לא יודעים מדוע אף אחד לא נעצר, ואיפה המשטרה? כי החרדים שמשחיתים הם "השותפים הטבעיים" של ביבי וליאון. הממשלה, העיריה והמשטרה, עובדות בשירות החרדים, וכך גם כל אחד מהתושבים. מי יעז לגעת בחלאות הללו? הרי אם רק יעצרו אחד, עשרים אלף אברכים טפילים משועממים יחסמו את כי כבישי העיר

  2. די לצביעות

    מתי תתחיל לכתוב על הדרום הבוער שנשלט על ידי חוליגנים שמשליטים טרור וגונבים ואונסים וזורעים פחד בכבישים ומה שמעניין אותך זה התמונות

  3. ישראל

    יש לכבד בפרסומות את רגשות כל המגזרים ולהמנע להגיע לחיכוכים מיותרים ,עולם הפרסום כל כך מפותח וישנן דרכים יפות לפרסום מבלי לעורר זעם של התנגדות . חכם עיניו בראשו !!!

  4. זהבית

    ירושלים עיר אבודה מה הקשר למה שקורה בדרום
    או לחיכוכים כאלה ואחרים
    התופעה היא סמן להתחרדות של העיר
    הסמן הוא איתות שהחילוניים אין להם מה לחפש פה
    התופעה היא סמן לחוסר סובלנות
    הזמן לאיך נשים צריכות להראות ואיפה הן אמורות להיות
    וזה מה שעצוב

  5. אבי

    ישר וכל כך טבעי להאשים את כל החרדים. מתי שרק קומץ של אנשים עושה את זה. לצערנו אפילו בישראל יהודים שונאים יהודים וכותבים בצורה כזו מגעילה. שיהיה חג עצמאות שמח לכולם. וקצת יותר אחוה. לא יזיק….

  6. טל

    עוד רגע משיח מגיעה ונגמר כל הטינוף.עכשיו יש לכם בחירה אם לתת יד לשנאת חינם.או להתחיל להתכונן אליו

  7. די לצביעות ה0מאל

    לא ראיתי שהזדעזעת כשהשחיתו את שלט הליכוד,ממש על אותו גשר.

  8. לכל המגיבים נגד הכתבה:

    אתם אנשים חשוכים.
    אתם אנשים בלי חיים.
    אתם שונאי נשים. תומכי שוביניזם.
    בקיצור, אתם בני אדם רעים.
    חזרו לימי הביניים שלכם.

  9. גרינשטיין

    אתמול ערב יום הזכרון הגענו לטקס בכיכר ספרא בירושלים ומי מקבל את פנינו בכניסה קבוצה של כ – 10 ערבים שאותם שכרה העיריייה כדי שיבדקו ויפקחו בכניסה. התחלחלנו. הסתובבנו וחזרנו הביתה. איפה טיפה של רגישות מצד עיריית ירושליים. מה הצעד הבא לתת לערבים שינהלו גם את הטקס עצמו? בושה וחרפה.

  10. שמואל

    טוב מאד שקרעו את הפרסומות
    ירושלים היא עיר הקודש והמקדש צריך לכבד את כל תושביה ויש הרבה דתיים וחרדים בעיר שלא מעונינים לראות פריצות מול העיניים ובצדק
    ולתמבל שכתב 20000 מפגינים חרדים יבעירו את ירושלים אתה דפוק במוח
    אולי התכוונת למפגינים בבלפור

  11. האמת לאמיתה

    קשה לכלי התשוקרת הישראלית ללא הסתה.מי ישים אליהם לב ללא זה.ומי שרוצה תועבה יש מדינת תל אביב ירושלים היא דתית עם ראש עיר כזה.והרוב בא דתי.אז בודאי שאין מקום לתמונות מכל הסוג הפגועות ברגשות

  12. נשים כמו בעלי חיים

    מדינת ישראל תשפא משחיתים תמונה של אשה רק משום שהיא אישה. אני מזהה כאן תהליכים מסוכנים…

  13. דוד הירושלמי

    אם זה ימשך והחרדים ימשיכו לעשות בעיר כאילו הם היחידים שגרים כאן. שמעתי מפי חבורה של צעירות וצעירים שיש בכוונתם להדפיס עשרות אלפי תמונות של פורנוגרפיה הכי נבזית שיש ולהפיץ אותם ברחובות של החרדים. חבל שיש מי שגורם למלחמות מיותרות וחבל שיש מי שנגרר למלחמות כאלה ויורד לרמה של הקיצונים החרדים. דודי

  14. אריקה

    אז זהו, המשטרה עסוקים באלימות נגד אזרחים והשוטרים מחפשים נשים במצוקה כדי לגאול אותם על ידי כך שיפשיטו אותם. ול זה לא בדיחה זו האמת

  15. איל

    המשטרה בישראל היא גוף כושל שצריך לפרק ולבנות מחדש
    בפדע הערבי הם לא מצליחים לטפל , אז במשחיתי מודעות חרדים כן ?

  16. יורם

    כנראה שלא המשטרה לא כל כך חשוב לחקור ,אולי אלה הם השותפים הטבעים של הבוס העברין שלו !?! אולי הם אלה שזוכין ל 70% הנחה בארנונה בירושלים ???!?.אולי יש להם תסביך אדיפוס כי לא אוהבים את אמא שלהם .כי היא אשה !!!

  17. אנשים בורים וחשוכים

    ונדליסטים כאלה הם אנשים בורים וחשוכים. תתקדמו. זה לא ימי הביניים. אנחנו חיים בתרבות שיש כבר חשמל. החברה מכירה בשיוויון הנשים. ואם זה חרדים מטומטמים. אז, ראשית, פעם דתיים עבדו. הפרזיטיות שלכם היא תופעה של העידן החדש. צאו לעבוד יא עלובים. אם הייתם עובדים, לא היה לכם זמן למשחקי הבנים העלובים וחסרי הביטחון, שלא יכולים לראות אשה במעמד מכובד. וחוצמזה, אתם כבר לא חיים ברוסיה שלפני ההתחממות הגלובלית. זה שאבותיכם אולי חבשו כובע פרווה ברוסיה במאה ה- 19, לא אומר שזה עוד רלוונטי לחום יולי אוגוסט של ישראל במאה ה- 21. מפגרים! תתקדמו לעידן של היום

  18. אמיתי

    צריך לחיות במציאות ולא להיות שקרן. רוב הציבור בירושלים דתי וחרדי והם לא מעוניינים בתמונות של נשים. הם לא מעוניינים לראות נשים חוץ מהאישה שלהם שזה דבר מאוד מכובד כי מי שמסתכל על נשים בסוף רוצה גם להיות איתם וכו'…זאת מציאות אולי נשים פמיניסטיות מנסות לשנות את הטבע שבורא עולם ברא אבל זאת המציאות והגיע הזמן לכבד את הציבור הדתי והחרדי וגם הערבי שלא מעוניינים בתמונות של נשים בראש כל חוצות כמו שאנשים יש להם כח להכיל את השני אם הוא הומו או לסבית ככה צריך להכיל את השני אם הוא דתי וחרדי ולא לחיות בדימיונות שירושלים חילונית או שכל הפקר. הגיע הזמן לכבד את רוב תושבי ירושלים ולתת להם לחיות לפי אמונתם ולא להשים להם דברים שלא לרוחם כמו שאף אחד לא רוצה שיתלו לו מול הבית תמונות שלא לאמונתו ורוחו.

  19. עדי

    בלי קשר לכלום אם יש חוק ולא קומבינה צריך להוריד את כול השלטים סכנת חיים הסחה דעת

  20. יחזקאל

    מי ששונא או מפחד מחרדים / התחרדות – אני מבקש :
    לא לקשר בין הזכות הבסיסית לחיות בצניעות –
    לבין דברים מוחצנים שמטרתן לגרד את רף הסיבולת החרדי.
    מוצדק – או לא מוצדק – זה ממש הפך להיות ספורט לאומי:
    מי מחריב את המדינה יותר מהר. אסור לצחוק. זו האמת.

  21. חנה זלדה איינהורן

    בת מלך – צניעותה דוך פנימה! ויפה שעה אחת קודם!

  22. מסכימה עם עדי. נקו את מרחבי הנהיגה מפרסומות!!!

    עדיף כבר להוריד את כל התמונות וזהו. זה באמת מסיח את הדעת וכיום יש מספיק מקומות פרסום במדיה לדברים האלה.

  23. רז

    תפסיקי להתלונן זה מה יש מבחינת התושבים בירושלים הפרימיטיבית אישה זה שיקוץ ותועבה..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר