מתוך תיעוד תקיפת הנוסעים הערבים במרכז העיר (צילום: איתמר כהן, חדשות כל העולם)
מתוך תיעוד תקיפת הנוסעים הערבים במרכז העיר (צילום: איתמר כהן, חדשות כל העולם)

אב הצעירים, שהותקפו במרכז העיר על ידי יהודים קיצוניים, ל"כל העיר": "הם מאוד כועסים, הפוגעים חייבים להיענש בבית המשפט"

זובייר עדוי, אביהם של הסטודנטים וויסאם ומרואן, שהותקפו על ידי צעירים יהודים קיצוניים בשבוע שעבר במרכז העיר, על רקע גזעני, רק בשל היותם ערבים, מספר בשיחה עם "כל העיר" על התחושות הקשות: "קראו לילדים שלי 'מוות לערבים', הבן שלי ניסה לצלם, אבל ריססו אותו בגז מדמיע"

פורסם בתאריך: 26.4.21 19:39

זובייר עדוי, אביהם של וויאסם בן ה-21 ומרואן בן ה-23, שהותקפו ביום שלישי שעבר במרכז העיר ירושלים על ידי צעירים יהודים מספר בשיחה עם "כל העיר" על רגעי האימה שחלפו על ילדיו. "הם הקפיצו את בת דודה שלהם למעונות הסטודנטים של מכללת הדסה במרכז העיר", מספר האב, "ואז הם עלו עם הרכב מרחוב ריבלין לרחוב יפו, באמצע הכביש היתה התקהלות של חבר'ה צעירים, יהודים, שבדקו כל רכב שעבר. אז זיהו אותם ואמרו 'הנה ערבים' והחלו לחבוט ברכב".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תיעוד התקיפה של שני הצעירים הערבים על ידי הצעירים היהודים הקיצוניים במרכז העיר:


בהמשך, מתאר עדוי כי "הילדים שלי ניסו לדבר איתם, אבל הצעירים האלה קראו לילדים שלי 'מוות לערבים'. הבן שלי ניסה לצלם, אבל ריססו אותו בגז מדמיע. ברגע שהרכב שלפניהם התקדם – הם מיד ברחו, הם נסעו לכיוון מוסררה, שם הם נפגשו עם המשטרה וסיפרו להם על מה שקרה. הזמינו לבן שלי אמבולנס, שפינה אותו להדסה הר הצופים, הם התקשרו אלי מיד, וניסו להרגיע אותי, אמרו שהכל בשליטה, שהכל בסדר, אבל הכל לא בסדר", זועק האב בכאב.


וויסאם ומרואן עדוי (צילום: פרטי)

וויסאם ומרואן עדוי (צילום: פרטי)


"הבן שלי שחטף את הגז לומד משפטים והשני לומד ספורט", אומר עדוי בשיחה. "הם מאוד כועסים, הם רוצים שהפוגעים ישלמו את המחיר על זה, הפוגעים חייבים להיענש בבית המשפט".

"כולנו מאבדים את תחושת הביטחון", מוסיף ואומר האב, "אני במקור מהצפון, כבר 30 שנה פה בירושלים, היו פה אירועים מאוד קשים בשנים הללו, אבל באופן אישי מעט מאוד מקרים בהם נקלעתי לסיטואציות שיש בהן סכנת חיים. אני הסתובבתי במערב ירושלים, הייתי מבלה, הייתי נכנס לפאבים, לברים, לבתי קפה, עם חברים, עם סטודנטים, אבל לראות את המראות האלה אתמול, ושלשום, ולפני כמה ימים – תחושה נוראית, זה מאוד מסוכן. אני גם ראיתי את הסרטון של הבחור ממזרח ירושלים שמרביץ לבחור חרדי ברכבת הקלה, הרבה צעירים מאצלנו לא מצדיקים את זה, זו לא התנגדות לכיבוש, זה רק מוביל אותנו לכיוון השלילי ואין בזה תועלת".

"אני חינכתי את הילדים שלי שבשום אופן לא לקחת את החוק לידיים", מדגיש עדוי ומסכם, "תסתכל על כל הצעירים האלה, ואני כל הזמן שואל אנשים – הילדים האלה כל יום מסתובבים, מבלים, מתי הם חוזרים הביתה? ואיפה ההורים שלהם?".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שערה משערות ראשם של בניו לא נפלה, והוא "זועק מכאב". כמובן שהתנהגות כזאת מצד יהודים גרועה. אבל כשערבים קיצוניים פוגעים זה עלול (וכבר קרה) להיגמר בלינץ. אבל בכל העיר לא יקדישו לכך כתבה. אבל אני רואה סדרת המשך ל"נערים". גם את הפרס על "סדרת מופת" אני רואה.

  2. די לצביעות

    איך אין לכם בושה לסקר רק צד אחד .כל יום כל שעה אנו שומעים מה עושים ערבים איזה ליניץ עושים הערבים אבל זה פחות מעניין .הם כועסים אוי אוי ואנו שאין לנו ביטחון להיסתובב במרכז העיר מה צריכים להרגיש .העיקר לכתוב על החרדים ועל השחתת תמונות .ומנגד על הכעס של האחמדים .אצלנו זה לא טיק טוק ולא מעשה קונדס אנו רוצים ביטחון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר