עמדה להשכרת אופניים בכיכר ספרא (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
עמדה להשכרת אופניים בכיכר ספרא (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

200 זוגות אופניים ועשרות נקודות השכרה: כך יפעל 'ירופאן' בירושלים, כולל בשבת

מיזם השכרת האופניים בירושלים קרוב מתמיד: אתר האינטרנט הושק, תחנות העגינה מוקמות ויש כבר תמחור חד פעמי ותעריפים מיוחדים למנויים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 25.4.21 19:08

במסגרת השקת מערך ירופאן – מיזם השכרת האופניים העירוני בירושלים, חשפה היום העירייה באמצעות "עדן", החברה הכלכלית העירונית, וחברת FSM את מפת נקודות ההשכרה ואת תעריפי ההשכרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המערך יכלול בשלב ראשון 200 זוגות אופניים – 80 זוגות "רגילים" ו-120 זוגות בעלי מנוע עזר חשמלי אשר מותאמים לטופוגרפיה העירונית. עמדות העגינה החדישות אינן מצריכות חיבור לתשתיות חשמל ותקשורת, דבר שיאפשר גמישות בהעתקת התשתיות וכן בחיסכון בחשמל. כפי שנחשף ב"כל העיר", המיזם יפעל בכל ימי השבוע, כולל בשבתות ובחגים.

על פי הפריסה המופיעה באתר, יוקמו בשלב הראשון 25 תחנות עגינה, כאשר על פי התכנון וההסכם עם חברת FSM, ייפרשו עמדות עגינה נוספות ברחבי העיר תוך התייחסות לביקושים השונים.

מבחינת התמחור, שימוש חד פעמי יכלול עלות השכרה קבועה בסך 4 שקלים, בנוסף לתשלום לכל דקת רכיבה (20 אגורות לאופניים רגילים ו-60 אגורות לחשמליים). מנויים תלת חודשיים או שנתיים ינופקו במחיר אטרקטיבי ובהנחה למחזיקי כרטיס ירושלמי. רכישת החבילות תתבצע באמצעות אתר המיזם וכן באמצעות אפליקציה ייעודית אשר פותחה עבורו.


אופניים להשכרה בירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

אופניים להשכרה בירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


מהעירייה נמסר כי "בימים אלו מושלמות עבודת פריסת נקודות העגינה ברחבי העיר והצבת זוגות האופניים, לקראת הפעלת המיזם בשבועות הקרובים.

ראש העיר משה ליאון: "אנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת הפעלת מיזם 'ירופאן', מיזם השכרת האופניים העירוני אשר מטרתו לשנות את דפוסי התנועה במרכז העיר ולתת אפשרות אמיתית להגעה מנקודה לנקודה ללא צורך בשימוש בכלי רכב. העירייה תמשיך לשפר ולייעל את תשתיות התחבורה בעיר לטובת כלל תושבי העיר ומבקריה".

פרדי קלו, מנכ"ל חברת FSM: " אנחנו גאים להשיק את מיזם האופנים בירושלים. זו העיר ראשונה בישראל שחונכת מיזם אופניים חשמליים שמתבסס על אפליקציה חדשנית ומערכת מתקדמת, שפותחה במיוחד על בסיס הניסיון הידע הרב שצברנו בניהול ותפעול מערכי השכרת אופניים עירוניים. ממערך האופניים ירופאן ייהנו תושבי העיר והמבקרים בה. רכיבה על אופניים אינה רק חלופה ופתרון לתחבורה, היא גם חוויה מסוג אחר – ירוקה, בטוחה, ספורטיבית, משוחררת וכיפית. את כל זה יורופאן מביאים בכל פעם שתחליטו להשתמש באחד מזוגות האופניים, והמחיר נוח לכולם. יאללה תיהנו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. חנוכה

    נועד לכישלון.
    למה לא לומדים מתל אביב.

    "מכיר את הסחורה"-הרסת מצחוק!

  2. חנוך

    רעיון טוב בגדול
    כמה בעיות 1.אין שום שביל אופניים נורמלי במרכז העיר הרוכבים כיום נאלצים לסכן את עצמם ברכיבה על פסי רכבת או לסכן גם אחרים ברכיבה על מדרכה
    2.המחיר לא אטרקטיבי בכלל בפרט ליוזמה ציבורית
    3.הפריסה צריכה להיות במקומות רחוקים כדי שיהיה אפשר להשתמש במקום אוטובוס

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר