האוטובוסים החשמליים של אגד (צילום: אגד)
(צילום: אגד)

התוקף המסתורי: קטין תושב העיר נלקח לחקירה לאחר שהתחבא וניסה לארוב לאוטובוס

המשטרה לקחה את הקטין לחקירה לאחר שעל פי החשד ניסה במספר מקרים שונים לגרום נזק לאוטובוס שחולף בשכונה שבצפון העיר, תוך השלכת חפצים וקריאות גזעניות כלפי הנהג

פורסם בתאריך: 26.6.21 18:20

משטרת ירושלים הודיעה על מעצרו של צעיר, קטין תושב העיר בן 16, החשוד במעשה של תקיפת כלי רכב ציבורי – אוטובוס מקו שירות פנים-עירוני – ובניסיון לגרום נזק לאוטובוס ולנהגו. הצעיר נחקר על ידי המשטרה ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים של מעצר בית.

חקירת משטרת ירושלים בעניינו של הצעיר החלה בעקבות תלונה שהוגשה על ידי נהג רכב ציבורי בעיר ירושלים, שהעלתה לתשומת לב המשטרה דפוס התנהגות של הפרת סדר וגרימת נזק בו נוקט הצעיר כבר מספר ימים והביאה בסופו של דבר לאיתורו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


על פי החשד, הקטין, ביותר ממקרה אחד במהלך הימים האחרונים, ניסה לגרום נזק לאוטובוס שחולף בשכונה שבצפון העיר על ידי השלכת חפצים, תוך שהוא קורא קריאות גזעניות כלפי הנהג. באחד המקרים הללו שהתרחש השבוע, תועד החשוד במצלמה בעודו יוצא ממקום "מסתור" בעת הגעת האוטובוס ומיד לאחר מכן רץ לעברו ומשליך חפץ שפוגע בחלון הנהג, לפני עוזבו את המקום במהרה כשבידו כלי תקיפה שלא זוהה.



משטרת ירושלים מסרה כי "נפעל בנחישות לאיתורם של אלו הבוחרים להפר סדר, לגרום נזק, לנקוט באלימות ולסכן את ביטחונו ושלומו של הציבור, ונמצה עמם את הדין".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. קשישה

    עוד לפני שראיתי את התמונה,היה ברור לי,כי מדובר בבחור חרדי..מתוסכל מינית ומוציא את העצבים שלו על נהג ערבי ואוטובוס חילוני

  2. אחד מהעם

    לא עשיתם מספיק כדי לא לגלות את המקום, החזו"א לא היה מסתפק עם זה.

  3. א

    התפלאתי מה גרם למשטרה לפעול בכזו נחישות. לעצור ילד ערבי על אלימות? עכשיו אני מבין, כשזו תקיפה של ילד יהודי על ערבים מיד יעצרו אותו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר