מתחם בדיקות הקורונה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מתחם בדיקות הקורונה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין נלחמת בקורונה: תמונת המצב היומית משתפרת באיטיות

מודיעין מכבים רעות ממשיכה להיות מוגדרת כעיר כתומה, אך העלייה בתחלואה נעצרה וציון הרמזור הגיע ל-6.6 לאחר ירידה קלה. כל הפרטים על הקורונה במודיעין

פורסם בתאריך: 30.6.21 18:54

מודיעין מכבים רעות עדיין מוגדרת כעיר כתומה לאחר התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה, אך תמונת המצב היומית מראה כי אין המשך של העלייה בתחלואה אלא דווקא ירידה קלה במספר החולים המאומתים ואיתה גם ירידה קלה בציון הרמזור ששב לרף של 6.6 היום (ד', 30.6) אחר הצהריים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


למרות הירידה במספר החולים המאומתים ובציון הרמזור, שכונת השבטים נותרת כתומה כתומה ושכונת רעות מצטרפת אליה להגדרה המחמירה, אך שכונות הנביאים ומוריה נותרות צהובות בעוד יתר שכונות העיר מוגדרות ירוקות.

אתמול (שלישי) התווספו 11 מאומתים חדשים, בעוד 15 תושבים החלימו או הוסרו מהרשימה כי אינם גרים בעיר. כעת, בסך הכל בעיר ישנם 98 תושבים מאומתים לנגיף.


 


במטרה להשתלט על ההתרצות המחודשת, פיקוד העורף מפעיל מתחם בדיקות קורונה בחניון הרכבת החדש במרכז עינב, שיעבוד בימים ראשון עד חמישי מהשעה 12:00 עד 20:00, ביום שישי משעה 8:00 עד 14:00 ובשבת משעה 16:00 עד 22:00. במטרה למנוע את הישנות התורים הארוכים שהיו במתחם בימים האחרונים, הגדיל פיקוד העורף את צוותי הבודקים. הבדיקות מיועדות לכלל התושבים ויש להגיע עם תעודת זהות וספח.

קופות החולים הרחיבו משמעותית את שעות פעילות החיסונים לגילאי 15-12 ואת בדיקות הקורונה, אותם ניתן לבצע בתיאום מראש מול מוקדי קופות החולים או באפליקציות של הקופות. כמו כן, לאחר שמשרד הבריאות הודיע כי על חובת עטיית מסכות במקומות סגורים, תוגברה האכיפה ברחבי העיר בנושא וכוחות השיטור העירוני ערכו מאות ביקורות פתע בבתי מבודדים ובתי עסק בעיר.

מעיריית מודיעין נמסר כי נכון להיום ישנם 66,767 מתושבי העיר נתנו כתף והחלו את תהליך ההתחסנות נגד הנגיף, מתוכם 60,863 כבר קיבלו את החיסון השני נגד הנגיף והשלימו את תהליך החיסון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר