צומת יפו-נורדאו (צילום: גוגל מפות)
צומת יפו-נורדאו (צילום: גוגל מפות)

צפי לעומסי תנועה כבדים: עבודות תשתית יבוצעו השבוע בצומת יפו-נורדאו

במהלך השבוע הקרוב יבוצעו באזור עבודות לשדרוג תשתיות, מדרכות וכבישים ברחוב יפו במקטע שבין רחוב גשר חיים לצומת יפו-נורדאו (שערי העיר). התנועה בצומת המרכזי תוכוון על ידי פקחים

פורסם בתאריך: 22.8.21 07:33

עבודות התשתית של הרכבת הקלה חוזרות לרחוב יפו – למקטע שבין רחוב גשר חיים לבין צומת יפו-נורדאו (שערי העיר). מדובר על עבודות להכשרת תוואי הרכבת הקלה אשר יכללו שדרוג תשתיות, מדרכות וכבישים.

העבודות יימשכו כשבועיים ויתחלקו לשני שלבים: בשלב הראשון, בשבוע הקרוב, יבוצעו עבודות במהלך שעות היום לצורך ניקוז וריצוף מדרכות. בשלב השני, שיחל ביום ראשון הבא, יבוצעו עבודות לילה לשדרוג הכביש, הוספת במפרים, קרצוף, ריבוד וצבע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


השלב הראשון של העבודות, מיום ראשון (22.8) עד יום חמישי (26.8), יבוצע כאמור בשעות היום והערב – בין השעות 7:00 בבוקר ל-23:00 בלילה. בשבוע הבא, בימים ראשון (29.8) עד שלישי (31.8), יבוצע השלב השני של העבודות בין השעות 19:00 בערב ל-7:00 בבוקר.

יצוין כי בעירייה מבטיחים כי בכל עת יתאפשר מעבר בטוח להולכי הרגל במקטע העבודות. כמו כן, התחבורה הציבורית תמשיך ותפעל כסדרה. עם זאת, בשל העובדה שמדובר בצומת עמוס, ייתכן ויורגשו באזור כולו עומסי תנועה.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", במתחם העסקים סיטי קורט ברחוב שרי ישראל, שממוקם ממש בפינת הרחובות יפו-שרי ישראל (וממול בניין שערי העיר), כבר הביעו תרעומת גדולה על עבודות התשתית להקמת קו הרכבת הקלה. לטענת הסוחרים, כפי שהיא עלתה משיחות שניהל עימם "כל העיר", בשל העבודות הוצבו גדרות סביב המתחם, מה שהפך אותו ללא נגיש עבור הלקוחות. התוצאות, כך לדבריהם, פגיעה קשה בפרנסה.

צביקה ציטרון, סמנכ"ל מתחם "סיטי קורט", ציין כי "אמנם יש מעבר מיוחד להולכי רגל, אבל הגישה לחנויות נחסמה והכניסה מוגבלת וזה פוגע בסוחרים. בעירייה נכנסו לתוכנית עבודה לא מסודרת בציר חזק בעיר שמכיל המון חנויות. בעבר, פנינו לעירייה ואמרו שהכל מתנהל לפי התוכנית שלהם, אך הפגיעה בסוחרים מורגשת מאוד. מדובר בהמון עסקים במתחם שפשוט לא יכולים להיכנס אליהם לקוחות".

מנגד, בעיריית ירושלים ובחברת מוריה שמבצעת את העבודות, אמרו בתגובה: "עבודות התשתית של הרכבת הקלה ברחוב שרי ישראל, פינת רחוב יפו מבוצעות בהתאם להיתרים ועל פי דין. במסגרת העבודות באתר, נשמרו הכניסות לחנויות הנמצאות בסמוך, על פי התקן הנדרש לטובת בעלי העסקים והלקוחות. בנוסף, צומצמו שטחי העבודה באזור למינימום על מנת להקל ככל הניתן על בעלי החנויות במקום. לציין כי העבודות במקום מתבצעות בשעות היום והלילה בכפוף להיתרים, וזאת בכדי להשלים את הפרויקט בהקדם. כלל העבודות מלוות בהליך שיתוף ציבור וצוות קשרי קהילה של הפרויקט נמצא בקשר רציף עם הסוחרים ופועל לסייע להם ככל האפשר, במהלך תקופת העבודות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח שנימאסה עליו העירייה

    נהגי העיר היכונו !
    ראש העיר ההיפראקטיבי ,לא יניח לכם לרגע של שקט. הוא לא רגוע ,אם אינו מיתעמר בכם ( סידרתית). יעשה כל שביכותו למרר את חייכם ולהיתעלל ללא הרף וללא היסוס בכל
    בוחריו…. ! על כן נחליפו בהקדם, ביום הבוחר .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר