השריפה בהרי ירושלים, השבוע (צילום: אוהד צויגנברג)
השריפה בהרי ירושלים, השבוע (צילום: אוהד צויגנברג)

השריפה בהרי ירושלים התחדשה: כ-20 צוותים פועלים בהר איתן

יומיים לאחר ההכרזה על שליטה - התחדשו הלהבות האש בהר איתן. בזירה פועלים כ-20 צוותי כיבוי בסיוע 4 מטוסי כיבוי של טייסת אלעד. בכבאות מדגישים כי "לא נשקפת סכנה לחיי אדם או רכוש"

פורסם בתאריך: 19.8.21 15:45

השריפה בהרי ירושלים: בשעתיים האחרונות, עם התגברות הרוחות, התחדשה האש באזור הר איתן. 12 צוותי כיבוי והצלה שהוזעקו לשטח החלו בפעולות כיבוי הדליקה. אל המקום הוזעקו עוד 8 צוותי כיבוי ו-4 מטוסי כיבוי. אין חשש לחיי אדם או רכוש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מדווחים כי "האש בהר איתן התחדשה. בשעתיים האחרונות, עם התגברות הרוחות, התחדשה האש באזור הר איתן. 12 צוותי כיבוי פועלים לכיבוי השריפה. שמונה צוותים נוספים עושים דרכם על מנת לסייע. במאמץ משתתפים גם 4 מטוסי כיבוי. לפי שעה, לא נשקפת סכנה לבתים ולרכוש והאירוע מוכל".

כזכור, כפי שפורסם, רק לפני יומיים דיווחו בכבאות והצלה כי הצליחו להשתלט על השריפה וציינו כי בימים הקרובים ייעשו פעולות כיבוי אחרונות בשטח. טפסר ניסים טויטו, מפקד מחוז ירושלים סיכם ביום שלישי האחרון ואמר: "אני שב עכשיו מסיור תצפית מעל לאזורי הלחימה באש ואין ספק כי המראות קשים. ראיתי איך הריאה הירוקה של מחוז ירושלים הולכת ומשחירה תחת הלהבות. לא צריך להיות בוטניקאי גדול כדי להבין שתידרשנה עשרות שנים על מנת לשקם את אשר אבד.
השטח הגדול שנשרף בהרי ירושלים גורם גם לזיהום אוויר כבד בישובי הסביבה וגם לנזק אקולוגי לטווח ארוך. הרי ירושלים מאופיינים ביער אורנים טבעי. עוצמת האש הגיעה לצמרות ושרפה את העצים לכל אורכם. לכן כאמור שיקום והתאוששות משריפה כזאת תיקח שנים רבות ותשאיר את האזור שרוף לזמן רב".

בשריפת הענק שהשתוללה בהרי ירושלים בימים ראשון עד שלישי פעלו מאות צוותי כיבוי מכל הארץ בסיוע שוטרים, אנשי מד"א ומתנדבים. כמו כן, בפעולות הכיבוי השתתפו עשרות מטוסי כיבוי ומסוקים, ואף נעשתה גיחה אחת של מטוס הרקולס צה"לי.



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אגם

    יש בעלי חיים שמציתים את היערות.
    עד שלא יתפסו את בעלי החיים השרפות "יתחדשו".
    פעם ראיתי מציתים, התקשרתי למשטרה,
    ומה עונה לי השוטר? תגיד, יש מצלמות איפה שראית אותם?
    בקיצור, צריך לשכנע את מחמוד עבאס שזה לא יפה לשרוף יערות, כי בנט ולפיד מפחדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר