אורן בן מויאל והסושי שלו (צילומים: אסף קרלה)
אורן בן מויאל והסושי שלו (צילומים: אסף קרלה)

מגלגל מסלול מחדש: הסיפור מאחורי ההצלחה של Uran's – הסושייה הלוהטת במרכז העיר

אחרי שהקורונה הוציאה אותו לחל"ת, מצא את עצמו אורן בן מויאל מגלגל סושי מהבית ומחפש עתיד. עכשיו הוא כבר אחד הבעלים הגאים של Uran's - הסושיה החדשה והמצליחה בעיר, שכבר הפכה למוקד עלייה לרגל

פורסם בתאריך: 2.9.21 16:38

הקורונה הביאה איתה לא מעט נזקים כלכליים, אבל יש מי שידע לנצל את המצב ולנתב את חיוו לחישוב מסלול מחדש, אורן בן מויאל (29) הוא אחד כזה, הבחור הצעיר מירושלים שהיה סושי מן במסעדות ירושלמיות בשנים האחרונות.

"אז הגיעה הקורונה, הוציאו אותי לחל"ת, בחודש הראשון זה היה מגניב כזה, חופש וזה אבל אחרי זה אתה מתחיל להבין את המצב , מתחיל לחשוב איך מעבירים את הזמן ואיך למעשה אני ממשיך משם" הוא מספר בראיון ל"כל העיר". אז התחיל בן מויאל להכין סושי בביתו ולהציע את המנות לתושבי העיר. הסושי התפרסם מפה לאוזן והפך מהר מאוד להצלחה גדולה. קיבלתי תגובות מאוד נלהבות לסושי שהכנתי, והתעורר בי רצון גדול להביא לירושלמים מנות סושי אחרות שעד כה לא יצא להם לטעום״, הוא מסביר. עם המותג החדש שפתח בעיר, הוא יצא למשלוחים העסיק עובדים ולמעשה הפך להיות הבוס של עצמו, ואז הגיע לתובנה שצריך לעשות את זה בצורה קצת יותר מסודרת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


את עומר כהן (29), החבר והשותף הוא הכיר שנים קודם, עומר שבא מתחום המסעדנות, ויש לו הרבה נסיון בניהול בתי קפה ומסעדות כמו הולי בייגל ועוד התאים לי כמו כפפה ליד, כאשר כל אחד מאיתנו הביא את התחום שבו הוא טוב יותר" מסביר מויאל, "נפגשנו בוקר אחד, שנינו דיברנו על הרצון לפתוח מקום חדש והדברים התבשלו למעשה תוך כמה ימים". מסביר בן מויאל. "ראינו את המקום במרכז העיר ותוך שבוע החלטנו שזה זה, רצנו ארגנו שיפצנו ויצרנו אותו וככה נולד ה- Uran's." מסביר כהן.

ובכל זאת למה דווקא סושי?
"מאז שאני ילד אני מאוהב בדגים,אני מחובר אליהם מהפה ומהלב ותמיד המאכל המועדף עליי בשולחן היה דגים בכל מצב, נאים, מבושלים,אפויים או כבושים, העיקר שיש דגים, משם בא החיבור הטבעי לסושי, זה שאני יכול לאכול כל יום, כל היום.

אתם שני אנשים מאוד דומיננטיים, איך מקיימים שותפות בלי מריבות?
"משום שמראש הגדרנו מה כל אחד עושה ועל איזה תחום הוא חולש" מסביר כהן ובן מויאל מוסיף: "מהתחלה היה ברור מה חלוקת התפקידים שלנו, אני יודע לעבוד במטבח, ליצור את הקסם הזה שנקרא סושי ועומר על הצד הניהולי, הספרים החשבונות הספקים וכו'. אין סיבה שנתווכח או נריב כשזה הכי מסודר".


צילום: אסף קרלה

צילום: אסף קרלה


ובכל זאת לקחתם הימור משוגע. פתיחת מסעדה בקורונה כשהעתיד לא ברור.
״החלטנו להקים את המסעדה דווקא בזמן הקורונה ולקחת את הסיכון, כי אנחנו מאמינים בעצמנו. למדנו תוך כדי תנועה את הדרך הכי נכונה לעבוד בתקופה הזו עם משלוחים לכל העיר כדי שגם אם יהיה סגר חלילה נוכל להתמודד עם זה, אגב,לכל משלוח אנחנו מוסיפים שיחת טלפון עם בקשה כנה-תגידו לנו הכל. כדי שנדע להיות מצוינים. הפידבקים מחממים לנו את הלב ונתנו את האות להמשיך בדרך".

היום, כשאתם קורסים מלקוחות, יש חשיבה להתרחב?
"לאט לאט, האופוריה הזו יכולה להפיל כל אחד ואנחנו לא שם עדיין. טוב לנו במקום הנוכחי, עם סניף אחד והחיבוק החם מהירושלמים מרגש ומקסים אבל כל דבר בזמן שלו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר