בניין ימק"א (צילום: החברה לפיתוח מזרח ירושלים)
בניין ימק"א (צילום: החברה לפיתוח מזרח ירושלים)

אור גדול בירושלים: לראשונה – בניין ימק״א המיתולוגי הואר בתאורה מרהיבה

כחלק מפרויקט רחב של המשרד לירושלים ומורשת ועיריית ירושלים, בניין ימק״א המיתולוגי בעיר הואר השבוע לראשונה בתאורה מרהיבה. בנוסף, הוארו מספר רב של מבנים בולטים ומוכרים במרחב התיירותי של העיר

פורסם בתאריך: 18.9.21 19:26

מאירים את ירושלים: בניין ימק״א המיתולוגי בעיר הואר השבוע לראשונה בתאורה מרהיבה, במסגרת פרויקט ״תאורת המונומנטים״ ביוזמה משותפת של משרד ירושלים ומורשת ועיריית ירושלים. כחלק מהפרויקט, שיימשך מספר חודשים, הוארו מספר רב של מבנים בולטים ומוכרים במרחב התיירותי של ירושלים ובאזור העיר העתיקה, דוגמת טחנת הקמח ההיסטורית במשכנות שאננים, תעלת הקשר להר ציון, חומות העיר העתיקה וכל שעריה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


שר הבינוי והשיכון ושר ירושלים ומורשת זאב אלקין: "ירושלים היא אורו של עולם. לצד אורה של השכינה בעיר הקודש והבירה של העם היהודי, החלטנו להאיר את העיר גם בתאורה ראויה שתאיר את המונומנטים והסמלים שמספרים את סיפורה של ירושלים – עיר בת למעלה מ-3,000 שנות מורשת. הפרויקט של משרד ירושלים ומורשת גם יאפשר את הארת המקומות המרשימים של העיר וגם תעניק למיליוני המבקרים בה, לצפות ולהתרשם מהם גם בשעות הערב לאחר רדת החשיכה. נמשיך ונפעל לפיתוחה של ירושלים, להאדרת פניה ולהרמת קרנה בפני כולם".


אור בירושלים (צילום: החברה לפיתוח מזרח ירושלים)

אור בירושלים (צילום: החברה לפיתוח מזרח ירושלים)


מנכ״ל משרד ירושלים ומורשת נתנאל איזק: ״משרד ירושלים ומורשת ממשיך וימשיך להשקיע במרחביה ההיסטוריים של ירושלים, להאיר ולהנגיש ככל הניתן את העיר לתיירים ולתושבי ירושלים. בהזדמנות זאת אאחל לכל עם ישראל שנה טובה וגמר חתימה טובה״.

ראש העיר משה ליאון: "פרויקט הארת המונומנטים ההיסטוריים בעיר ירושלים מאיר באור יקרות את האתרים הייחודיים הקיימים בירושלים. אני מזמין את התושבים והמבקרים בעיר ליהנות מחוויה יוצאת דופן ולהכיר את מסתוריה וצפונותיה בשעות הלילה. הפרויקט המקסים שאותו הובילה העירייה, בשיתוף המשרד לענייני ירושלים, מוסיף למעמדה הבינלאומי של בירת ישראל ומציב אותה בשורה הראשונה לצד ערים עתיקות ותיירותיות ברחבי העולם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר