פרויקט מוזיאון רזידנס (הדמיה: סנפשוט)
פרויקט מוזיאון רזידנס (הדמיה: סנפשוט)

בתוך חודשיים: חברת דרא מכרה 7 דירות גן ופנטהאוזים בפרויקט מוזיאון רזידנס

בהיקף כספי של 41 מיליון שקלים - חברת שיווק הנדל"ן דרא מכרה בחודשיים האחרונים 7 דירות גן ופנטהאוזים בפרויקט היוקרתי מוזיאון רזידנס הממוקם סמוך למוזיאון ישראל בשכונת ניות.

פורסם בתאריך: 7.10.21 10:07

חברת שיווק הנדל"ן דרא מכרה בחודשיים האחרונים 7 דירות גן ופנטהאוזים בפרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים בהיקף כספי כולל של 41 מיליון שקלים. הפרויקט נבנה על ידי חברת האחים ישראל והוא כולל כ-140 דירות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ל"כל העיר" נמסר כי "בין הדירות שנמכרו בשלב החדש (ד') של הפרויקט המיועד לאכלוס בעוד כשנה וחצי – דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 185 מ״ר עם מרפסות בשטח של 175 מ"ר, שתי חניות ומחסן שנמכרה ב-7.050 מיליון שקל; דירת מיני פנטהאוז בשטח של 174 מ"ר עם מרפסת בשטח של 72 מ"ר, 2 חניות ומחסן שנמכרה במחיר של 6.69 מיליון שקל".

עוד נמסר כי "הפרויקט היוקרתי מוזיאון רזידנס, הממוקם סמוך למוזיאון ישראל בשכונת ניות בירושלים, כולל 17 בניינים בני ארבע קומות ובהם 140 דירות על פני שטח פרטי של כ-22 דונם. שני השלבים הראשונים של הפרויקט נמכרו במלואם ובשלב ג' נותרו דירות בודדות. שלב ד' המשווק עכשיו כולל 3 בניינים ובהם 32 דירות יוקרה בתמהיל של דירות, 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים".

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלי חברת שיווק הנדל"ן דרא, "הפרויקט מעניק חווית מגורים ייחודית באחת השכונות השקטות והטובות ביותר בירושלים, ומושך אליו אוכלוסיה איכותית של משפרי דיור מכל רחבי העיר ומצמצמי דיור משכונות מבוססות ומישובים מסביב לירושלים. מדובר באוכלוסיה בוגרת ומבוססת שעוברת מבתים פרטיים לדירות מרווחות לאחר שהילדים עוזבים את הבית. ככל שמתקדמת בניית הפרויקט, אנחנו רואים עליית ערך משמעותית של הדירות ואני מאמין שהמגמה הזו תמשך״.

"הפרויקט ממוקם באחד המגרשים הנדירים בירושלים למרגלות מוזיאון ישראל", מספרים בחברה ומדגישים כי "מוזיאון רזידנס נבנה בסטנדרט גבוה מאוד, צופה לנוף המקסים של הגן הבוטני וגבעת רם, קרוב לכניסה וליציאה מהעיר וסמוך למיטב מרכזי התרבות של העיר: היכל הספר, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון המדע ומוזיאון הארכיאולוגיה העתיד לקום באזור ומוזיאון ישראל כבר אמרנו. בנוסף, באזור שלל ריאות ירוקות ופסטורליות כגון גן המצלבה, גן סאקר, גן הוורדים והגן הבוטני".

"כל הדירות בפרויקט בעלות מפרט טכני עשיר ויוקרתי, נוחות מקסימלית ורמת גימור גבוהה במיוחד", מציינים בחברה. "המפרט כולל מערכת מיזוג אוויר דירתית, חימום תת רצפתי ותריסים חשמליים, הבניינים נבנו מאבן יוקרתית צהובה סביב כיכרות הכוללות מזרקה ועץ אלון עתיק. דיירי הפרויקט ייהנו מסביבת מגורים ייחודית, הכוללת לובי כניסה מפואר עם פינות ישיבה מסוגננות, חנייה מקורה ואבטחה קפדנית הכוללת עמדת פיקוח השולטת על כל מערכות המבנה והשטחים הציבוריים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר