ד"ר יאן מיסקין, ד"ר תום אקסלרוד וד"ר דינה הרברט (צילום: דוברות כללילת)
ד"ר יאן מיסקין, ד"ר תום אקסלרוד וד"ר דינה הרברט (צילום: דוברות כללילת)

כבוד: פרסי הצטיינות הוענקו לשלושה רופאים מירושלים

פרס מפעל חיים, פרס מומחה צעיר ופרס מומחית ותיקה הוענקו לשלושה רופאים מירושלים במהלך הכנס השנתי ע"ש "שבתי בן מאיר". הרופאים - ד"ר יאן מיסקין, ד"ר תום אקסלרוד וד"ר דינה הרבט, הם רופאי משפחה בכללית שירותי בריאות מחוז ירושלים

פורסם בתאריך: 17.10.21 14:27

בטקס מיוחד שנערך במהלך הכנס השנתי ע"ש "שבת בן מאיר" שהתקיים בסוף השבוע, שלושה רופאי משפחה מכללית מחוז ירושלים קיבלו השנה את פרסי האיגוד. פרס מפעל חיים הוענק לד"ר יאן מיסקין, פרס מומחה צעיר הוענק לד"ר תום אקסלרוד, ופרס מומחית ותיקה הוענק לד"ר דינה הרבט.



מנהל מחוז ירושלים מיכאל מישורי דרעי אמר: "אני שמח על זכייתם של שלושת רופאי מחוז ירושלים; ד"ר יאן מיסקין, ד"ר דינה הרבט וד"ר תום אקסלרוד, בפרס היוקרתי של איגוד רופאי המשפחה בישראל. רפואת המשפחה בכללית מחוז ירושלים מובילה במקצועיות ובאיכות הרפואית, ואני בטוח שנמשיך לעשות זאת גם בהמשך".

פרס מפעל חיים

ד"ר מיסקין הוא מומחה ותיק ברפואת המשפחה משנת 1993, ומומחה במחלות זיהומיות משנת 2006. פעילותו של ד"ר מיסקין בולטת על פני שלושה עשורים ברפואת המשפחה. הוא אב לארבעה ילדים ונשוי לחגית, מנהלת מחלקת המטואונקולוגית ילדים בבית החולים סורוקה. "ד"ר מיסקין משמש כנציג איגוד רופאי המשפחה בצט"מ משנת 2015, ובוועדת החיסונים משנת 2015 – בתחילה כמשקיף ומאז 2018 כחבר", מדגישים בכללית ומציינים כי "ד"ר מיסקין מלמד קבוע בקורס ההכנה הארצי לבחינות שלב ב' ובוחן קבוע במבחני שלב ב'".

"המעורבות הלאומית של ד"ר מיסקין הגיעה לשיאה במסגרת מגפת הקורונה, כאשר החל לנהל את חמ"ל הקורונה בכללית ירושלים (אחד החמ"לים הפעילים ביותר בארץ) והיה מעורב בקביעת מדיניות ברמת הצט"מ", מספרים בכללית. "בתקופה זו ד"ר מיסקין הפגין בולטות ניכרת ברמה הלאומית כולל הופעות חוזרות בכל אמצעי התקשורת, העביר קורס בעבור רופאי המשפחה באוקראינה, וכן השתתף בהתייעצויות עם שר הבריאות הבריטי".

"ד"ר מיסקין ממשיך לעבוד כרופא ראשוני במשך כל השנים. תחילה כמנהל מרפאה גדולה (כללית תלפיות מזרח) ומאז סיום ההתמחות השנייה במחלות זיהומיות, כרופא במרפאה כפרית של כללית בשואבה. כמו כן, בעקבות מצוינות קלינית, היה רופאו האישי של נשיא המדינה שמעון פרס ז"ל במשך כ-3 שנים. הוא ממשיך לשרת במילואים בדרגת סא"ל. הוא היה רופא גדודי פעיל עד שנת 2015 ומאז משמש יועץ קרפ"ר למחלות זיהומיות. ד"ר מיסקין השתתף בשתי משלחות עזרה בהאיטי בשנת 2010 ובפיליפינים בשנת 2013. הוא גם קיבל את פרס המומחה הוותיק המצטיין של האיגוד בשנת 2016", עוד מספרים בכללית.

פרס מומחה צעיר

ד"ר אקסלרוד, 40, הוא מומחה ברפואת משפחה, משלב רפואה כפרית בפאתי ירושלים עם פעילות אקדמית, חינוכית ומחקרית בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית ובחוג לרפואת המשפחה, ושותף במגוון פעילויות באיגוד רופאי המשפחה. הוא ירושלמי ואב לשלושה לילדים, פעיל קהילתי בירושלים, בין המקימים והמנהלים של "ספריית מעגלים"- ספריית רחוב קהילתית בשכונת הקטמונים. "ד"ר אקסלרוד שותף להקמה וחבר בתכנית שלבי"ם – שותפות אקדמיה-קהילה לקידום בריאות בירושלים, תוכנית המיועדת לסטודנטים בשנה ג' לרפואה, אשר משלבת אותם בפעילות חברתית בעיקר בהוסטלים לפגועי נפש, מוסדות לקשישים, דרי רחוב ועוד. מרבית הסטודנטים בירושלים בשנה ג' שותפים לתוכנית", מספרים בכללית. "ד"ר אקסלרוד רופא במרפאת כללית ביג-שמשון, מרפאה המטפלת בתושבי בית שמש והמושבים סביב בית שמש ובהמשך לרפואת המשפחה. בנוסף, ד"ר אקסלרוד משמש כרופא קיבוץ צובה. הוא קיבל את פרס המתמחה המצטיין של האיגוד בשנת 2008".

פרס מומחית ותיקה

ד"ר הרבט עובדת כרופאה וכמנהלת מרפאה מזה למעלה מ-20 שנה. כיום היא מנהלת את מרפאת כללית במושבה, ובעבר ניהלה את מרפאת רמות אשכול – אחת מהמרפאות הגדולות במחוז ירושלים. היא אם לארבעה ילדים וסבתא לנכדה. בכללית מספרים כי "ד"ר הרבט למדה רפואה באוניברסיטה העברית, מלמדת ובוחנת באופן קבוע בקורס ההכנה הארצי לבחינות שלב ב'. ד"ר הרבט היא מדריכת סטודנטים לרפואה פעילה ביותר על פני שנים ארוכות כולל מדריכה מתמחים במרפאת שלב א'. היא פעילה מאוד בתחום עידוד ההנקה וגם מדריכה מוסמכת של ארגון לה-ליצה. היא משמשת כיועצת בתחום לשאר רופאי המשפחה בירושלים. בנוסף, היא חברת הועד המייסד של החברה לרפואת הנקה".

מנהל המחלקה לרפואת המשפחה בכללית מחוז ירושלים פרופ' אמנון להד: "אני שמח ששלושה מקבלי פרס בהצטיינות של איגוד רופאי המשפחה בישראל התחנכו ועובדים במחלקה שלנו בירושלים. גאווה גדולה שאלו הם חבריי ותלמידיי".

יו״ר איגוד רופאי המשפחה ד״ר מיכל שני: ״רופאות ורופאי המשפחה מוכיחים מידי יום את חשיבותה ויכולתיה של רפואת הקהילה ומהווים את קו המגן של מערכת הבריאות הציבורית. רופאי המשפחה שטיפלו ב-98% מחולי הקורונה מנעו את קריסת המערכת, והוכיחו שוב את תפקידם המרכזי בשמירת בריאותם של תושבי ישראל. אני מברכת את רופאי המשפחה שזכו בפרסים ומוקירה את הזוכים בפרס מפעל חיים על תרומתם הענקית למקצוע. רפואת המשפחה היא חוד החנית של מערכת הבריאות בישראל, ואני גאה להשתייך למקצוע שמטפל באנשים ולא רק במחלות״.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חנן

    כלי התקשורת נמנעים מלחשוף את פעילותה של הכללית בשל תלותה במפרסמים ובבעלי ההון.
    התנהלות פסולה של קופת חולים כללית, כספי ציבור המועברים לקופה לצורך מתן שירותים רפואיים משמשים בפועל לקניית לקוחות במגזר החרדי בניגוד לחוק.
    להאזנה, חפשו בגוגל: "קופת חולים כללית מודיעין עילית מגייסת מבוטחים בניגוד לחוק"

  2. חיים

    ועדת הבריאות קיימה בדצמבר (14.12.21) דיון בהתנהלות קופות החולים בתחרות להעברת מבוטחים בין הקופות רותי אופטובסקי סמנכ"לית שירותי בריאות כללית ציינה בישיבה את הפעילות של אחת מקופות החולים בהעברת מבוטחים בניגוד לחוק, וכספי ציבור שמועברים "מתחת לשולחן" באמצעות חשבוניות פיקטיביות. רונן נודלמן מנהל שירותי בריאות כללית במחוז חיפה, ציין שהוא שלח תיעוד למשרד הבריאות על מאות המבוטחים המעוברים בניגוד לרצונם וללא ידיעתם, האם התקשורת עסקה בזה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר