שטח עסקת הקומבינציה (צילום: אפריקה ישראל מגורים)
שטח עסקת הקומבינציה (צילום: אפריקה ישראל מגורים)

עסקת ענק בירושלים: אפריקה ישראל תשקיע 100 מיליון שקלים באזור התעשייה תלפיות

אפריקה ישראל מגורים חתמה על הסכם עם בעלי מתחם דינמומטר שבאזור התעשייה תלפיות, במסגרתו תקדם תכנון לפרויקט מעורב שימושים המשלב מסחר, משרדים ומגורים

פורסם בתאריך: 21.10.21 07:43

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, דיווחה השבוע כי חתמה על עסקה עם בעלי מתחם דינמומטר שבאזור התעשייה תלפיות בירושלים, בהשקעה צפויה של למעלה מ-100 מיליון שקלים. במסגרת העסקה, החברה תקדם תכנון לפרויקט בגובה עד 30 קומות, בעירוב שימושים למגורים מסחר ומשרדים וזאת בהתאם לעקרונות תכנית האב להתחדשות רובע תלפיות, שהכינה עיריית ירושלים.


יצוין כי עסקה זו, הינה הראשונה שנחתמה על ידי החברה ברובע זה ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו.

עוד יצוין כי אפריקה ישראל מגורים פועלת בבירה בהיקפים נרחבים הכוללים אלפי יחידות דיור למכירה, דיור להשכרה, שטחי מסחר, משרדים ומלונאות, המחדשים את נופה של ירושלים. מבין הפרויקטים הרבים של החברה: פרויקט סביון VIEW, הרב קוק, פרויקט חצר הנביאים, סביוני ארנונה וסביוני ארנונה בוטיק, סביוני רמת שרת, סביוני קטמון החדשה, פרויקט בוליביה בקריית היובל ועוד.

מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים מיכה קליין: "אנחנו גאים לקחת חלק במימוש פוטנציאל העיר ירושלים, בה אנו משקיעים בשלל פרויקטים. אנחנו מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים בבירה ילך ויגבר בשנים הקרובות, כאשר הנהגת העיר, בראשות מר משה לאון וצוותו פועלת כל העת למשוך לירושלים קהל צעיר, איכותי ויצרני. אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים בירושלים, על פי ערכי היסוד של החברה שהם מקצוענות, אמינות תכנון ובנייה מוקפדים וקהילתיות, תוך שמירה על צביונה המיוחד".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר