(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

סופ"ש חגיגי ומסוכן: עשרות דוחות חולקו במהלך חגיגות הסילבסטר

במסגרת פעילות אכיפה שבוצעה בסוף השבוע במהלך חגיגות השנה האזרחית החדשה, נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 152 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, עצרה המשטרה שני נהגים בגין נהיגה בשכרות, והם נשלחו למעצר בית

פורסם בתאריך: 2.1.22 13:10

152 דוחות תנועה נרשמו על ידי שוטרי מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע האחרון במסגרת פעילות אכיפה שבוצעה במהלך חגיגות השנה האזרחית החדשה, בדגש על עבירות תעבורה מסכנות חיים. בנוסף, נפתחו 7 תיקים בגין נהיגה בשכרות ונעצרו 2 נהגים.

במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו עשרות דוחות בגין עבירות תעבורה המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך.

במהלך פעילות שנערכה ברחבי העיר על רקע חגיגות השנה האזרחית החדשה, חולקו 152 דוחות תנועה, בהם 40 דוחות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, 13 דוחות בגין אי ציות לרמזור אדום ו-11 דוחות בגין נהיגה במהירות מופרזת. כמו כן, נפתחו 7 תיקים בגין נהיגה בשכרות. בנוסף, עצרו השוטרים שני נהגים בגין נהיגה בשכרות, והם נשלחו למעצר בית.


(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בקטל בכבישים, ולאכוף את חוקי התעבורה בדגש על עבירות תנועה המסכנות את ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך.

 


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נהג לא ישראלי

    למה אין אכיפה על נהגים פלשתינים ליד מחסום חיזמא או בכל יש"ע, אבל יש אכיפה על נהגים יהודיים ששותים ומסכנים את לא מוסלמים ששותים אלכוהול וחוגגים XMEX?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר