ניקיון תוואי הרכבת הקלה (צילום: אגף התברואה)
ניקיון תוואי הרכבת הקלה (צילום: אגף התברואה)

שומרים על דרך נקייה: ניקיון תוואי הרכבת הקלה עבר לאחריות אגף התברואה

תמורת כמה מיליוני שקלים: במסגרת הסכם שנחתם בין העירייה לבין כפיר הרכבת הקלה, החלו עובדי אגף התברואה בתחזוקת תוואי הקו האדום. במסגרת ההסכם יוחלפו פחי האשפה בתחנות בפחונים יעילים ואפקטיביים יותר

פורסם בתאריך: 4.1.22 17:47

למען נוחות ורווחת התושבים:עיריית ירושלים וחברת כפיר הרכבת הקלה חתמו באחרונה על הסכם שמעביר את האחריות על ניקיון תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה לידי אגף התברואה בעיריית ירושלים. העסקה מוערכת בכמה מיליוני שקלים שייכנסו לקופת העירייה. ההסכם החדש, יש לציין, נחתם במסגרת מהפכת הניקיון אותה מוביל ראש העיר משה ליאון, כאשר החל מהשבוע עובדי התברואה של עיריית ירושלים יהיו אמונים על ניקיון תוואי הרכבת – מסלול של 13.8 ק"מ, כולל 23 התחנות מהר הרצל בצד אחד ועד לפסגת זאב בצפון העיר.

עד חתימת ההסכם, כך נמסר ל"כל העיר", על ניקיון התוואי היו אמונים עובדי קבלן חיצוניים שביצעו את העבודה עבור מפעילת הרכבת הקלה – תחילה חברת סיטיפס ובשנה האחרונה חברת כפיר. כעת, כאמור, עוברת האחריות לידי עובדי אגף התברואה, כשבנוסף תדאג העירייה להחליף את הפחים בתחנות.

"עובדי התברואה ידאגו לניקיון הרציפים, שטיפת הרכבת, ניקון מעברי המסילות, ניקיון בין התחנות, ספסלי הישיבה, קירות התחנות וניקיון גרפיטי מדבקות ושילוט בלתי חוקיים", אומרים בעיריית ירושלים. "באגף התברואה עובתה עבודת קבלני הניקיון בתוואי והיא כוללת משמרות שטיפה יסודית וטיאוט מכני לאורך התוואי בשעות הקטנות של הלילה. בנוסף, אגף התברואה יחליף את כל פחי האשפה בתוואי הרכבת לאשפתונים יעילים ואפקטיביים שישמשו את נוסעי הרכבת והעוברים בתוואי".

בעירייה מוסיפים ומציינים כי "מחלקת האחזקה בעירייה ימשיכו לבצע בשגרה החלפת זכוכיות שבורות והחלפת התאורה על פי הצורך, זאת במסגרת בדיקת תקינות הגשר המתקיים בשגרה".


משה ליאון (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

משה ליאון (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


ראש העיר ליאון: "אנו ממשיכים במלוא המרץ לקדם את מהפכת הניקיון של ירושלים, ולאחרונה עובדי אגף התברואה החלו בתחזוקת תוואי הרכבת. אני מברך  את העובדים על העשייה ללא לאות לטובת ניקיון העיר, למען נוחות ורווחת התושבים והעולים לבירת ישראל".

 


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר