ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)
ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)

הבוקר: שני תושבי ירושלים נעצרו לאחר שנהגו בפראות, סיכנו את משתמשי הדרך ותקפו שוטרים

שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו הבוקר, רביעי, על ידי המשטרה לאחר שנהגו בפראות, סיכנו את משתמשי הדרך ותקפו את השוטרים. המשטרה: "נפעל באפס סובלנות נגד עבריינים שירימו יד על שוטרים"

פורסם בתאריך: 5.1.22 15:20

בלשי תחנת משטרת שפט במחוז ירושלים עצרו הבוקר, רביעי, שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, לאחר שנהגו בפראות, סיכנו את משתמשי הדרך ותקפו את השוטרים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בלשי תחנת שפט במחוז ירושלים, עצרו הבוקר שני חשודים אשר נהגו בפראות בצפון ירושלים תוך סיכון משתמשי הדרך ותקפו את השוטרים".

עוד נמסר כי "השוטרים שהבחינו בחשודים מבצעים עבירות תנועה המסכנות את עצמם ואת שאר משתמשי הדרך, ביקשו לעצור את החשודים ולאחר שסימנו להם לעצור, שני חשודים יצאו מרכבם, גידפו את השוטרים ותקפו אותם. החשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "המשטרה רואה בחומרה רבה כל אלימות המופנת כלפי שוטרים הפועלים לאכיפת החוק ונפעל באפס סובלנות נגד עבריינים שירימו יד על שוטרים. משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד עבירות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים, זאת על מנת לשמור על שלומם ובטיחותם של הנהגים ומשתמשי הדרך".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר