(צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

בהשקעה של 2 מיליון שקלים: נחנך גן אליהו בית צורי בארמון הנציב

במסגרת הפרויקט לשדרוג הגן, הוחלפו מתקני המשחק הקיימים במתקנים חדשים, נוספו מתחמי משחק למגוון גילאים, הותקנו מצלמות אבטחה במעגל סגור, נוספה תאורה, הותקנה רשת הצללה באזור המשחקים ושוקמה הצמחייה

פורסם בתאריך: 11.1.22 09:17

ממשיכים להתחדש: ראש העיר משה ליאון חנך אתמול, שני, את גן אליהו בית צורי בשכונת ארמון הנציב. העבודות בגן בוצעו לבקשות התושבים, במסגרת תהליך של שיתוף הציבור והמינהל הקהילתי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במסגרת הפרויקט לשדרוג הגן, חודש הריהוט בגן, הוחלפו מתקני המשחק הקיימים במתקנים חדשים, נוספו מתחמי משחק למגוון גילאים, הותקנו מצלמות אבטחה במעגל סגור, נוספה תאורה, הותקנה רשת הצללה באזור המשחקים ושוקמה הצמחייה באזורי הגן בעלות כוללת של 2 מיליון שקלים.


(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)


אליהו בית צורי היה לוחם בלח"י. יחד עם אליהו חכים ביצע את ההתנקשות בלורד מוין בקהיר בנובמבר 1944. הוא נתפס, נידון למוות והוצא להורג בתליה במרץ 1945. בית צורי היה אחד משנים עשר עולי הגרדום (הרוגי מלכות).

יש לציין כי גן אליהו בית צורי המחודש מצטרף לגנים נוספים אותם שידרגה העירייה בשנה האחרונה בשכונה ובהם פארק העבר וגן רבינוביץ.


טקס חניכת הגן (צילום: ארנון בוסאני)

טקס חניכת הגן (צילום: ארנון בוסאני)


 

ראש העיר משה ליאון: "היום אנחנו חונכים גן משחקים נוסף לטובת המשפחות והילדים בשעות הפנאי, המצטרף לגנים רבים ששודרגו וגנים חדשים שהוקמו. נמשיך ונשקיע משאבים רבים בשדרוג ופיתוח גנים ובנראות המרחב הציבורי, לטובת התושבים ולמען איכות החיים  של כולנו, בכל שכונות העיר".

חבר המועצה ויו״ר המנהל הקהילתי לשעבר יהודה בן יוסף, מסר:״עוד בתקופת כהונתי כיו״ר המנהל קידמנו תכניות לטובת שדרוג הגן ולאחר עבודה מאומצת שכללה שיתוף ציבור נרחב פתחנו את הגן לרווחת ילדי השכונה. שכונת ארמון הנציב ממשיכה להתפתח ולהוות שכונה אטרטקטיבית וירוקה עם ערכים חברתיים ואמשיך לפעול למען קידום שכונת ארמון הנציב בפרט ושכונות העיר בכלל״.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ב"ה

    הכל בשביל האינטרס של המתנס לא עדו גישה לנכים בעךי כיסא גלגלים נישארים להסתובב בחניה הבסכנת נפשות כי המכוניות יוצאות מהחניה הכל בשביל הרושם לא איכפת להם מכל האזרחים פניתי לעיריה ולמתנס שיעשו הנגשה ואף אחד לא איכפת לו העיקר עשו הברזיות לכלבים כמו אומרים כלבים בפנים נכים בחוץ

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר