ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)
ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)

כתבי אישום: בן 20 מירושלים איים להרוג את בת זוגו לשעבר – תקף את השוטרים שעצרו אותו

שני כתבי אישום הוגשו לאחרונה כנגד תושב ירושלים כבן 20 לאחר שאיים לפגוע בבת זוגו לשעבר ולאחר שקילל וגידף את השוטרים שהגיעו לעצור אותו. המשטרה: "נמשיך לפעול למיצוי הדין עם כל מי שינהג באלימות מילולית או פיזית כלפי שוטרים"

פורסם בתאריך: 25.1.22 11:45

כתב אישום הוגש כנגד תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו לאחר שאיים כי יפגע בבת זוגו לאחר שהשניים נפרדו חודשים ספורים לפני כן. כנגד הנאשם הוגש כתב אישום נוסף בשל התנהגותו כלפי שוטרים שהוזעקו למקום מגוריהם בעקבות דיווח על אודות חשד לאלימות. בשל מעשיו ובתום חקירה שערכה המשטרה, הגישה חטיבת התביעות של המשטרה כתבי אישום כנגדו בגין מעשיו הפליליים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה, לאחר שבני הזוג התגוררו יחדיו בירושלים ונפרדה דרכם, החל הנאשם לשלוח הודעות מאיימות, לרבות הודעות קוליות, לבת זוגו לשעבר על רקע מעבר דירתה אל מרכז הארץ. בין הנכתב על ידו: "זה יעלה לך ביוקר", גם אם יעלה לי בדם… את לא תגורי שם אני אתאבד עלייך", "זה יעלה לך בדמים..", "אני אתן לך כדור בראש.." ואמירות נוספות. תלונה שהוגשה בגין מעשיו אלו, הביאה למעצרו של הנאשם והעברתו לחקירה במשטרה שהבשילה לכדי כתב האישום".

עוד נמסר כי "אין מדובר במקרה ראשון בו הנאשם איננו בוחל באמירותיו. בתקופה האחרונה הוזעקו שוטרי הסיור של תחנת מוריה במחוז ירושלים לאירוע בו דווח על אודות שמיעת צעקות בין בני זוג. שוטרים שהגיעו למקום החלו בבירור נסיבות המקרה וביקשו לעכב את הנאשם לתחנת המשטרה תוך שהוא החל מתלהם ומגדף אותם. בין היתר, במהלך הובלתו בניידת אל תחנת המשטרה, אמר הנאשם לאחד השוטרים בניידת- "אתה ערב רב, אתה היטלר", אתה זונה שלי, אני אתן לך למצוץ, אתה נערת ליווי…" ועוד. גם בגין אמירותיו אלו הגישה חטיבת התביעות נגדו כתב אישום בגין העלבת עובד ציבור".

"לצערנו, שוטרים הפועלים לאכיפת החוק ושמירה על שלום הציבור ובטחונו, נתקלים לעיתים קרובות באלימות, איומים וגידופים המופנים כלפיהם. אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בשוטרים ומשרתי הציבור הפועלים לביצוע תפקידם, ובמקרה הזה להגנה על האשה מפני הנאשם", מציינים במשטרה ומדגישים כי "בהתאם למדיניות פיקוד המשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נמשיך לפעול למיצוי הדין עם כל מי שינהג באלימות מילולית או פיזית כלפי שוטרים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר