שדרוג המרכז המסחרי בגבעת מרדכי (צילום: ארנון בוסאני)
שדרוג המרכז המסחרי בגבעת מרדכי (צילום: ארנון בוסאני)

ספסלים, בר ישיבה ייחודי ופרגולה חדישה: שודרג המרכז המסחרי בגבעת מרדכי

במסגרת השדרוג, בוצעו עבודות הנגשה של גן המשחקים הממוקם מעל המרכז המסחרי ונבנה מעבר מגן המשחקים למרכז המסחרי, מעבר שגם יגביר את התנועה והפעילות בעסקים. בשדרוג המרכז הושקעו כ-1.5 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 13.3.22 13:55

עיריית ירושלים, באמצעות האגף לקידום עסקים וחברת עדן, השלימה בימים אלה את שדרוג המרכז המסחרי בשכונת גבעת מרדכי. בשדרוג המרכז הושקעו כ-1.5 מיליון שקלים.


ל"כל העיר" נמסר כי "בהנחיית ראש העיר משה ליאון העלתה העירייה את הסטנדרט לשדרוג המרכזים המסחריים בשכונות השונות, אשר באים לידי ביטוי במרחב הציבורי בסביבת העסק ולראשונה גם בשדרוג חלונות הראווה וחזיתות העסקים במימון עירוני מלא".

עוד נמסר כי "במסגרת השדרוג ברחוב שח"ל, בוצעו עבודות הנגשה של גן המשחקים הממוקם מעל המרכז המסחרי ונבנה מעבר מגן המשחקים למרכז המסחרי, מעבר שגם יגביר את התנועה והפעילות בעסקים. כמו כן, המרכז כולו רוצף מחדש, הוקמה פרגולה חדישה במקום, נבנה מעבר נגיש חדש ותקני וכן נבנה מחדש החיבור בין המפלסים. בנוסף, הוצבו ספסלים ובר ישיבה ייחודי, הוחלפו שלטי בתי העסק והושם דגש על חלונות הראווה של בתי העסק, שעוצבו בתיאום מלא עם כל בעל עסק".


(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)


בעירייה מדגישים כי "מתוך רצון לשמור על מרחב פתוח ונקי, מדיניות הוצאת הסחורה עודכנה, והמרחב הפך להיות יותר נגיש, פתוח, נקי ומזמין לקהל הלקוחות".


(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)


 

ראש העיר משה ליאון: "אני רוצה לראות את גני המשחקים, הפארקים והמרכזים המסחריים מלאים בילדים, בהורים ואורחים המגיעים לירושלים, בכל רחבי העיר וגם במרכזים המסחריים 'הקטנים' יותר. עיריית ירושלים תמשיך לשפר ולשדרג את המרחבים הציבוריים ואת המרכזים המסחריים, שיהיו מונגשים ושיתאפשר גם לשוטט במקום, לשחק עם הילדים בגן המשחקים ולשלב הנאה וזמן האיכות עם הקטנטנים עם קניות במרכזים המסחריים".

חבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק קידום עסקים, יהודה בן יוסף: "מתחילת הקדנציה כמחזיק תיק קידום עסקים, הצגתי לראש העיר את חזוני בנוגע לשדרוג המרכזים המסחריים בשכונות, ואנו מובילים זאת ביד רמה. לאחר עבודה מאומצת של האגף לקידום עסקים ולאחר שנעשה שיתוף ציבור עם התושבים ובעלי העסקים, חנכנו היום את שדרוג המרכז המסחרי בגבעת מרדכי. שדרוג מרכזים מסחריים גורמים להפיכתם למרכזי חיים בשכונות ולחיזוק העסקים המקומיים. אמשיך לפעול למען רווחת התושבים ובעלי העסקים בכל עת".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר