משגב לדך (צילום: מאוחדת)
משגב לדך (צילום: מאוחדת)

לקראת שיפוץ משמעותי: עשרות מיליוני שקלים יושקעו במרכז הרפואי משגב לדך

מתיחת הפנים למרכז הרפואי הוותיק, הנמצא בבעלות קופת חולים מאוחדת, תתקיים במסגרת העברת הניהול לרשת מדיקה. המרכז הרפואי ימשיך לפעול באופן ציבורי ויעבור שדרוג משמעותי במסגרתו יושקעו עשרות מיליוני שקלים בשיפור הנראות ובהרחבת השירותים הרפואיים

פורסם בתאריך: 28.3.22 18:58

המרכז הרפואי הירושלמי הוותיק משגב לדך, הנמצא בבעלות קופת חולים מאוחדת מאז 2001, יעבור בחודשים הקרובים שיפוץ משמעותי במסגרתו יושקעו עשרות מיליוני שקלים בשדרוג המוסד הרפואי. מתיחת הפנים תתקיים במסגרת העברת הניהול לרשת המרכזים הרפואיים הפרטיים מדיקה, הנמצאת אף היא בבעלות חלקית של מאוחדת, אך ימשיך לפעול באופן ציבורי.


לדבריה של מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב רוזנברג, "בית החולים ימשיך לפעול באופן ציבורי ולשרת בראש ובראשונה את מבוטחי מאוחדת, שרגילים להגיע למוסד הוותיק והאהוב שנמצא בלב ליבה של שכונת קטמון הירושלמית, ומשרת אותם נאמנה כבר שנים רבות. המהלך נועד בראש ובראשונה על מנת לאפשר למבוטחי הקופה ליהנות ממרכז רפואי חדשני ומתקדם ולשדרג את השירותים הרפואיים שניתנים בו. אני שמחה מאוד על השותפות עם מדיקה, שכבר הוכיחה את היכולות שלה והציבה רף חדש לשירותי בריאות במרכז הארץ ובצפון. עכשיו מגיע גם לתושבי ירושלים והסביבה ליהנות מחוויית טיפול אחרת".

במסגרת המרכז הרפואי פועלים כיום 4 חדרי ניתוח, בו מבוצעים ניתוחים קטנים ובינוניים, מכון דימות הכולל MRI, אולטרסאונד, רנטגן, ממוגרפיה וצפיפות עצם, מכון שינה, פוטותרפיה, מרפאות ומכונים שונים. גם לאחר העברת הניהול למדיקה, ימשיכו כל עובדי המרכז הרפואי את עבודתם, ובמקביל זמינות השירותים הרפואיים והיקף הפעילות הכירורגית צפויים לגדול באופן משמעותי.

מדיקה מפעילה 3 מרכזים רפואיים בפריסה ארצית: בתל אביב, בעפולה ובחיפה, וחרטה על דגלה להציב סטנדרט חדש בעולם הרפואה. לדבריו של מנכ"ל מדיקה פנחס צרויה, "שיתוף הפעולה עם מאוחדת מאפשר להקפיץ קדימה את השירותים הרפואיים שניתנים למבוטחי הקופה. כמרכז רפואי שמתמחה בכירורגיה, אין לנו ספק ששיתוף הפעולה החדש שלנו ישדרג באופן משמעותי את השירותים הרפואיים לתושבי עיר הבירה".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר