המשרדים החדשים (צילום: עידן גרוס)
המשרדים החדשים (צילום: עידן גרוס)

לקראת גיוס גדול של עובדות חרדיות: PwC Israel עוברת למשרדים חדשים בירושלים

החברה מרחיבה את הסניף הירושלמי ועוברת למשרדים החדשים ב-RAD Tower שבהר חוצבים. נכון להיום מועסקות בחברה 25 נשים חרדיות והצפי הוא להגדיל משמעותית את מספר העובדות בשנה הקרובה

פורסם בתאריך: 12.4.22 14:17

פירמת הייעוץ וראיית החשבון PwC Israel מרחיבה את הסניף הירושלמי ועוברת למשרדים החדשים ב-RAD Tower שבהר חוצבים כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות והגיוון שלה. ל"כל העיר" נמסר כי "הפירמה מאמינה בהשקעה במשאב האנושי וכתוצאה מכך בחרה להתרחב למשרדים חדשים, טכנולוגיים, מרווחים ואף ירוקים. חלק מאסטרטגיה זו כוללת יצירת תנאי עבודה ורווחה המתאימים לכולם. כך, הפירמה שוכרת בקומה נפרדת שטח עבור העובדות החרדיות כדי לייצר תשתית לקליטה רחבה של עובדות חרדיות".

עוד נמסר כי "נכון להיום מועסקות 25 נשים חרדיות והצפי הוא להגדיל משמעותית בעשרות עובדות בשנה הקרובה וכך הלאה בשנים הבאות. הפירמה רואה חשיבות בהשקעה ויצירת התשתית ותנאי העבודה מתאימים עבורן – סביבת נשים, כשרות מהודרת, אינטרנט מסונן, פעילויות גיבוש מתאימות ועוד".

על אף שנושא שילוב חרדים צובר תאוצה בשנים האחרונות, הנכונות להתאמות טכניות, הכלה וגיוון תעסוקתי הן חלק מהתרבות הארגונית של הפירמה כבר המון שנים. לראייה, מלכי אייכנשטיין, שותפה בפירמה, אשר עובדת בה כבר מעל ל-30 שנה. בחברה מדגישים כי "הסניף הירושלמי, שנפתח עוד בשנות ה-20 של המאה הקודמת, אינו סניף ייעודי למגזר החרדי והוא מעסיק עובדים מכל רחבי הספקטרום של החברה הישראלית. וזאת כחלק מאסטרטגיה ארוכת שנים של הפירמה לפיה אין פתיחה של סניפים נפרדים המיועדים לאוכלוסיות מסוימות, אלא הן נקלטות כחלק ממשרד מגוון. בהתאם, הבנות שנקלטות בסניף הירושלמי מועסקות בתנאי שכר זהים למקבילים שלהם ואף זוכות לעבוד לא רק על לקוחות המטופלים בסניף הירושלמי אלא שהן מצוותות לצוותים במשרדים בתל אביב ומטפלות בלקוחות הגדולים והמובילים במשק".

"חלק מאסטרטגיית המעבר למשרדים החדשים היא מתן אפשרות טכנולוגית לעבודה מרחוק עבור אותם תיקים המטופלים גם בתל אביב. כחלק מההתחשבות באזור המגורים שלהן והתנאים הייחודיים שהמשרד יוצר עבורן, הן תשבנה בירושלים", עוד מדגישים בחברה.


מלכי אייכנשטיין (צילום: עידן גרוס)

מלכי אייכנשטיין (צילום: עידן גרוס)


"כבר למעלה מ-20 שנה, מדינת ישראל הבינה את הפוטנציאל האדיר הטמון בהון האנושי של הציבור החרדי", אומרים בחברה. "בעבר, נפתחו מקומות ייעודיים אשר הותאמו לציבור החרדי אך במחיר שבו השכר היה נמוך ו/או התניה בקבלת הטבות מהמדינה. אין כל ספק שמהלכים אלו, במבחן התוצאה תרמו רבות למגזר החרדי להשתלב בעולמות התעסוקה, אך אין מדובר במקרה דנן". יצוין כי פירמת PwC כאמור, פועלת כבר עשרות שנים ומשלבת בתוכה את שלל המגזרים בחברה הישראלית.

עולם התעסוקה הירושלמי מציע משרות לעובדות החרדיות המתרכז בעיקרו במגזר הציבורי, וזאת בשל ריבוי משרדי הממשלה בעיר. יש לציין כי פירמת PwC מציעה לראשונה את האפשרות לשמור על צביון החיים הדתי והמגורים בירושלים, אך גם כניסה למגזר הפרטי ועבודה לצד לקוחות מובילים במשק.

 

 

"רוב הנשים החרדיות שצפויות להיקלט בשנים הבאות תגענה מתכנית "איגוד מנהלי הסמינרים של בית יעקב, תכנית ראיית חשבון" – תכנית המרכזת את כל הסמינרים", עוד אומרים בחברה. "ההשכלה שהעובדות רוכשות עברה שינויים רבים ולאחרונה אין הן הנשים זוכות לראיית חשבון גרידא, כי אם גם השכלה במערכות מידע. הפירמה עובדת בצורה פרטנית מול הסמינרים ואחראיות המגמה. על בסיס בניית יחסי אמון ושיחות מקדימות, נוצרת הכרות גם עם הבנות עצמן.

מלכי אייכנשטיין, שותפה ב-PwC Israel: "במשך שנים אנחנו מקפידים לקלוט  נשים חרדיות מתוך מטרה של גיוון, אף שבשנים האחרונות זה הפך למשהו מקובל במשק וכולם מדברים על גיוון והכלה. היינו מהראשונים שהרימו את הדגל הזה ופתחנו את הדלת לנשים חרדיות, אבל עד היום לא יכולנו להציע לבנות חרדיות התאמה מלאה בסביבת העבודה עבורן. עכשיו אנחנו לוקחים את זה צעד קדימה ויוצרים סביבה מתאימה להן בתוך החברה. אנחנו מכשירים קומה נפרדת שתהיה ייעודית עבורן. בנוסף, סביבת העבודה כוללת אינטרנט מסונן, אוכל בכשרות מהודרת, ומוודאים שהן תשבנה עם חרדיות נוספות כך שהן ירגישו בנוח".


מחפשים דירות 4 חדרים בעיר? היכנסו ללוח הדירות של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמאלני

    עובדות חרדיות עובדות 9 חודשים (הריון) יוצאות ל3 חודשים של חופשת לידה, עושות הפסקות הנקה עובדות את מינימום השעות. במשך 12 שנה או עד סוף הפוריות שלהם. שלא לדבר על חופשות מחלה של ילדים וכדומה. ממש עובדות "חרוצות".

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר