ישי קמיר עם שוטרי ירושלים (צילום: דוברות משטרת ירושלים)
ישי קמיר עם שוטרי ירושלים (צילום: דוברות משטרת ירושלים)

"הרגשתי חזק וגיבור": חולה סרטן בן 7 הגשים חלום ופגש את השוטרים של ירושלים

ישי קמיר בן ה-7 מבית שמש חולה במחלת הסרטן. אתמול, רביעי, הוא הגשים חלום כאשר פגש את שוטרי יס״מ מחוז ירושלים. ישי רכב על הסוסים המשטרתיים, נפגש ושוחח עם השוטרים, התרשם ואף התנסה באמצעים השונים. ״כשאני אהיה גדול אני רוצה להיות שוטר יס"מ״

פורסם בתאריך: 14.4.22 10:12

כששימי גשייד, מנכ"ל עמותת רחשי לב, המלווה ילדים חולי סרטן, פנה אל מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג׳מן, הוא מיד התגייס להגשים לישי קמיר, חולה סרטן כבן 7 מבית שמש, את חלומו – לפגוש שוטרים. אתמול, רביעי, שוטרי יס״מ מחוז ירושלים יחד עם אנשי מד״א ירושלים, אירחו את ישי לחוויה עוצמתית בה הציגו את מגוון הפעילות ואמצעים משטרתיים ונתנו לישי להתנסות בחלקם.

ישי רכב על הסוסים המשטרתיים, נפגש ושוחח עם השוטרים, התרשם והתנסה באמצעים השונים ובעיקר הגשים את חלומו. ישי סיפר בסיום הביקור: ״תמיד חלמתי לפגוש את היסמ״ניקים, היה לי ממש כיף והרגשתי חזק וגיבור. כשאני אהיה גדול אני רוצה להיות שוטר יס״מ״.


ישי קמיר עם שוטרי ירושלים (צילום: דוברות משטרת ירושלים)

ישי קמיר באופנוע המשטרתי (צילום: דוברות משטרת ירושלים)


ממ"ז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן שהעניק לישי סיכת לוחם וליווה את הביקור שלו ביס״מ ירושלים אמר: ״התרגשתי לארח יחד עם שוטרי היס"מ ובכירי מד"א את ישי ומשפחתו. הוא לוחם אמיתי שנלחם על החיים, וכולנו מאחלים לישי שלנו בריאות איתנה וחג שמח״.

שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב: ״אני מודה לשוטרים, לאנשי מד״א ולמפקד המחוז על הגשמת החלום לישי. לראות את ישי מאושר זהו רגע נפלא וכולנו מייחלים שתמיד ישאר החיוך על פניו. אין ספק שהחוויה העוצמתית הזו העניקה לו כוחות להמשך המלחמה על חייו״.

 



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר