מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך סוף השבוע: המשטרה עצרה במרכז העיר שלושה חשודים בהתפרצות לבתי מגורים ובית חולים

מעצרם של שלושת החשודים, שני תושבי מזרח העיר ותושב נוסף משועפט, הוארך לטובת המשך חקירה. המשטרה: "נמשיך לפעול כל העת לשמירת ביטחונו של הציבור"

פורסם בתאריך: 8.5.22 15:51

במהלך סוף השבוע האחרון, הצליחו שוטרי מחוז ירושלים לעצור מספר חשודים בעבירות התפרצות לבית מגורים ולבית חולים במרכז העיר. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה ובהמשך הוארך מעצרם בבית משפט לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ממשטרת ירושלים נמסר כי "ביום חמישי האחרון לקראת חצות, הודיע תושב ירושלים כי ככל הנראה פרצו לביתו. שוטרי סיור שהוזעקו למקום החלו בסריקות אחר החשודים במעשה ובהמשך תוך זמן קצר איתרו שני חשודים עם כפפות על ידיהם וגרסאות שונות בפיהם. השניים, תושבי מזרח ירושלים בגילאי 19 ו-22, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרם הוארך בבית משפט עד לתאריך 9.5.22".

עוד נמסר כי "במקרה נוסף, ביום שישי לקראת חצות, התקבל דיווח ממאבטח בית החולים אודות חשודים לבושים שחור שפרצו למחסן המטבח במקום והותירו שתי עגלות עמוסות בפלטות חימום, מוצרי חלב ופריטים נוספים. בתחקור המאבטחים נמסר תיאורו של אחד החשודים שנצפה נמלט ובמהלך סריקות אחריו הוא אותר ונעצר על ידי השוטרים. מעצרו של החשוד, תושב שועפט כבן 37, הוארך בצאת שבת עד לתאריך 10.5.22".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת לשמירת ביטחונו של הציבור ורכושו תוך פעילות מניעה, איתור וחשיפת מבצעי עבירות אלו ומיצוי הדין עמם עד תום".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר