סובב נביעות ירושלים (צילום: חברת כפיים)
סובב נביעות ירושלים (צילום: חברת כפיים)

אירוע האופניים 'סובב נביעות ירושלים' – החסימות והשינויים בהסדרי התנועה

מסע האופניים של "סובב נביעות ירושלים" 2022 יתקיים מחר, שישי, ויביא עמו הסדרי תנועה וסגירת כבישים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 12.5.22 21:18

מסע אופניים "סובב נביעות ירושלים" 2022 יתקיים זו השנה השמינית בירושלים והוא צפוי להיערך מחר, שישי, 13.5, החל מהשעה 05:30 בבוקר. סובב נביעות ירושלים, אשר מנוהל על ידי אגף הספורט העירוני, נחשב לאחד מאירועי רכיבת האופניים הגדולים בישראל בו צפויים להשתתף מעל 3,000 רוכבים מכל הגילאים, רוכבים מקצועיים לצד רוכבים חובבים, משפחות וילדים מרחבי הארץ.


יצוין כי במסגרת סובב נביעות ירושלים יתקיימו שלושה מקצים – 50 ק"מ, 30 ק"מ ו-10 ק"מ, שיעברו דרך הנופים ההיסטוריים והמרהיבים של ירושלים וסביבתה. האירוע ייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות.

במשטרת ירושלים נערכים לקיומו התקין של המסע ולכן החל משעות הבוקר המוקדמות, ייפרסו שוטרים בצירי התנועה בעיר בהם צפוי מסע האופניים לחלוף. "השוטרים יפעלו לאפשר את קיום מסע האופניים תוך בטיחותם המרבית של המשתתפים ומאידך לצמצם ככל הניתן את הפגיעה במרקם החיים התקין בעיר", מוסרים במשטרה.

להלן צירי התנועה והרחובות שייחסמו מחר, החל מהשעה 05:30, ויפתחו בהדרגה בהתאם למעבר הרוכבים:

– דרך חברון (ממרים החשמונאית ועד מנהרת צה"ל) בשני הכיוונים.
– יצחק קריב בשני הכיוונים.
– מעלה השלום.
– דרך העופל.
– דרך יריחו (מרוקפלר ועד גת שמנים).
– מרוקפלר לכיוון רביע אל-עודיה.
– עוטף אוניברסיטה: מרטין בובר, שד׳ צ׳רצ׳יל, חיים יסקי, אהרון קציר, לוחמי הגטאות, ההגנה (בשני הכיוונים).

במשטרה מציינים ומדגישים כי "פרט לחסימות אלו, יוצבו שוטרי אגף התנועה בנקודות חצייה בהם יעבור המסע ויסייעו בידי הרוכבים לחצות בבטחה תוך הכוונת תנועה במטרה לצמצם ככל הניתן את הפגיעה במרקם החיים במקום. לציבור הנהגים, מומלץ להשתמש בדרכים חלופיות ולהסתייע בתוכנות הניווט".

 

 

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים היא העיר היפה ביותר בעולם, ואחת המתקדמות בארץ בפיתוח מסלולים לרכיבה על אופנים. אנו משקיעים כל העת משאבים ותקציבים לפיתוח תשתיות אופניים וספורט בעיר ורכיבה על אופניים משלבת גם פעילות ספורטיבית ובריאה וגם מאפשרת ליהנות מיופייה של ירושלים. בהצלחה לאלפי המשתתפים!".

מחברת נביעות נמסר: "אנחנו גאים להעניק, גם השנה, את החסות המרכזית לאחד מאירועי האופניים האיכותיים והמרהיבים ביופיים בישראל. נביעות תומכת לאורך שנים בפעילויות הספורט הגדולות במדינה במטרה לעודד שתיית מים מינרליים וביצוע פעילות גופנית, ומעלה למודעות את חשיבות צריכת המגנזיום הטבעי. אנו מזמינים את קהל הרוכבים מקצוענים לצד משפחות להשתתף וליהנות ממסלולי רכיבה ברחבי העיר המשלבים נופים נפלאים לצד אתרים היסטוריים, ולקחת חלק בחוויה נהדרת של רכיבה וספורט".

העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר