מעצרים, מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: תושב ירושלים נעצר בחשד שביצע עבירות מין בקטינות במסגרת הכנה לקראת השירות הצבאי

על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות. בשעה זאת מובא החשוד בפני בית משפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 16.5.22 11:33

משטרת ישראל עצרה חשוד תושב ירושלים בחשד שביצע עבירות מין בקטינות במסגרת עמותה בראשותו שעוסקת בהעצמת בני נוער והכנה לקראת השירות הצבאי.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתקופה האחרונה מנהלת היחידה ללחימה בפשיעה ציון של מחוז ירושלים חקירה סמויה בעקבות חשד לביצוע עבירות מין על ידי חשוד, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, שמנהל עמותה המכינה גופנית ומנטלית צעירים וצעירות לקראת שירותם הצבאי".

עוד נמסר כי "על פי החשד, במהלך פעילות העמותה, בין היתר תוך השתלבות במוסדות חינוך גדולים בעיר ירושלים ויישובי הסביבה, יצר החשוד קשרים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן. על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות".

במשטרה מציינים כי "חקירה משטרתית סמויה הפכה אמש, ראשון, גלויה עת נעצר החשוד אתמול על ידי הבלשים בביתו והועבר לחקירה ביל"פ מרחב ציון". בשעה זאת מובא החשוד בפני בימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת.

מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר