פסגת זאב (צילום: efi-fon)
פסגת זאב (צילום: efi-fon)

פרויקט מיוחד בפסגת זאב – עשרות יחידות דיור לבני 55 ומעלה

קבוצת בית ירושלמי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל בפסגת זאב. על פי המכרז, במגרש של 7 דונם בסמוך לקאנטרי, יוקמו 250 יחידות דיור בייעוד מיוחד - בני 55 ומעלה. המחיר הכולל ששילמה החברה - כ-101 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 25.5.22 07:59

במכרז של רשות מקרקעי ישראל הוכרזה קבוצת בית ירושלמי כזוכה במגרש של כ-7 דונם בייעוד לדיור מיוחד בשכונת פסגת זאב, המאושר לבניית 250 יחידות דיור מיוחדות לבני 55 ומעלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מחיר הזכייה עומד על 8,379,555 שקלים בתוספת היטלי פיתוח משמעותיים של 92,886,573 שקלים. לאחר שמספר פעמים נדחה מועד המכרז, הסתיים הליך המכרז, כאשר הצעה גבוהה אף יותר, נפסלה. מחיר הזכייה לקרקע משקף 50 אחוז מהערכת השומה של רשות מקרקעי ישראל, כך שהקרקע נמכרה בהפחתה של 50 אחוז ממחיר השומה לקרקע.

הפרויקט ממוקם במרכז השכונה בסמוך לקניון לב הפסגה ולמתחם הקאנטרי, במרחק של כ-150 מטר מתחנת הרכבת הקלה ולציר הראשי שדרות עוזי נרקיס. המתחם כולל בנוסף כ-8 דונם בייעוד שצ"פ.

ל"כל העיר" נמסר כי "בכוונת החברה לתכנן מתחם משולב דיור להשכרה לצעירים, דיור למבוגרים ומרכז מסחרי. כמו כן, לעבות את הבינוי לתוספת יחידות דיור".

יש לציין כי מדובר ברכישת מגרש מקרקעין רביעית בירושלים של הקבוצה בתוך כחודשיים. במרץ האחרון זכתה החברה במכרז רמ"י בשלושה מגרשים בשכונת הר חומה בהיקף של כ-105 מיליון שקלים.

 

 

לדברי אבישי מאירוביץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת בית ירושלמי, "אנו מברכים על הזכייה. לצד הפעילות בתחום התחדשות העירונית, אנו מעמיקים באופן משמעותי את פעילות הנדל"ן בירושלים גם באמצעות חטיבת הייזום של הקבוצה, על ידי רכישת מקרקעין ומימושם. המגרש ממוקם בתוך שצ"פ רחב ידיים, המעניק לפרויקט יתרון משמעותי ואיכות חיים מצוינת לרוכשים העתידיים".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר