אוטובוס של חברת אלקטרה אפיקים (צילום: אלקטרה אפיקים)
אוטובוס של חברת אלקטרה אפיקים (צילום: אלקטרה אפיקים)

מחר: שוב שביתת אוטובוסים בעוטף ירושלים. השעות ורשימת הקווים

איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים ישבית גם מחר, שני, את הקווים הבינעירוניים בעוטף ירושלים בין השעות 5:30 ל-8:30. הדרישות: תוספת שכר

פורסם בתאריך: 12.6.22 16:52

איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים ישבית מחר, שני, את תחבורת האוטובוסים בשעות הבוקר. השביתה תחל כבר בשעה 05:00 לפנות בוקר ותימשך עד 8:30 בשירות חברת אלקטרה אפיקים תחבורה 2021 (לשעבר אגד תעבורה). בין היתר, שובתים רוב קווי עוטף ירושלים ליישובים: גבעת זאב, מבשרת ציון, גוש עציון, קריית ארבע, מועצה אזורית בנימין, מעלה אדומים וירושלים-אריאל.

מאיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים נמסר כי "ביום רביעי הסתיימה פגישה בין נציגי משרד האוצר, החברות המפעילות ונציגי האיגוד בניסיון אחרון למנוע את השביתה על ידי התחייבות לשיפור משמעותי בתנאי ההעסקה של הנהגים ב-2022, אך לא התקבלה הבטחה ברורה בנושא".

הארון שובש, יו"ר ועד העובדים בסופרבוס: "המדינה והמפעילים מטילים אחריות זה על זה. אותנו לא מעניין מי הגורם המממן. ללא תוספת שכר, השנה נמשיך לחזות בנטישת נהגים. ארבע שנים לא עודכן שכר הנהגים ולא תאם את יוקר המחיה המוכר לכולנו. בפעמים הקודמות – ב-2015 ו-2018 השביתות שלנו הובילו להעלאת השכר. מסתבר כי אין מנוס גם הפעם – ממשיכים לשבות".

תם פרומוביץ, ראש ענף התחבורה בכוח לעובדים: "השביתה הזו משותפת לנהגים ולנוסעים ולכל מי שהתחבורה הציבורית יקרה לו. בלי 4000 הנהגים שחסרים, לא יהיה מי שיאייש את הקווים החדשים. הקווים הקיימים ימשיכו להיות מפוצצים ולהרתיע נוסעים. נדרש כאן שינוי מהותי בתפישת הנהגים. הכרה בהם כעובדי ציבור והעלאת שכרם לשכק הממוצע במשק. אלה דרישות סבירות לנוכח חשיבותם של הנהגים.

 

שי מלכה, סמנכ"ל השירות ודובר חברת אלקטרה אפיקים: "מעמדם ושכרם של נהגי התחבורה הציבורית חשוב ביותר וראוי שיהיה בראש סדר העדיפויות. אנו פועלים במרץ ועושים כמיטב יכולתנו על מנת לקדם עניין זה מול משרדי התחבורה והאוצר, שהנושא תלוי בהם והם היחידים היכולים לגרום לשיפור שכר הנהגים.
"בנוסף, וכפי שדיווחנו בשבוע שעבר, החליטה אלקטרה-אפיקים להיטיב את תנאיהם ולהעלות את שכרם של הנהגים וזאת ללא קשר להחלטת משרדי הממשלה, אולם למרות זאת, גם הפעם החליטו בארגון כוח לעובדים לשבות. קיום שביתות על רקע נושאים אלו לא יסייעו בקידום הנושאים, ורק יגרמו לפגיעה קשה בציבור הנוסעים, שאין להם אפשרויות תחבורה ציבורית סבירה אחרת. אנו מתנצלים על הפגיעה הצפויה בנוסעים ומבקשים לבחון נסיעה באמצעים חלופיים או לדחות את נסיעותיהם לאחר השעה 8:30".


מחפשים פנטהאוזים עם נוף קסום? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ארנר

    נבחרת איסלנד בהצלחה גדולה הערב תנו את הכל למען האוהדים שלנו כדי לעשות מקום ראשון צריכים לשחק מהיר לתת נשמה אמונה לשחק קבוצתי מסודר ביחד לא להתרגש מידי להתרכז בכדורים במצבים ניחים הכל בסדר להתסכל קדימה הערב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר