מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

התחזה לתייר וגנב רכוש מאתר חפירה ארכיאולוגי בעיר דוד – האישום נגד תושב מזרח ירושלים

על פי החשד, החשוד היה נכנס למקום תוך שהוא מצטרף לקבוצות מטיילים, ויוצא לאחר מספר דקות כשברשותו כלי עבודה שונים כגון רתכת, מכונת שטיפה ועוד

פורסם בתאריך: 19.6.22 14:05

חקירה מהירה של חוקרי תחנת שלם במחוז ירושלים, הביאה למעצרו של חשוד, תושב סילוואן בשנות ה-30 לחייו, זאת לאחר שנכנס מספר פעמים לאתר חפירה ארכיאולוגי בעיר דוד וגנב מהמקום רכוש. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת שלם והיום, ראשון, הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

במשטרת ירושלים מדווחים כי "בשבועיים האחרונים, התקבלו מספר תלונות בתחנת שלם במחוז ירושלים אודות הסגת גבול לאתר חפירה ארכיאולוגי בעיר דוד וגניבת כלי עבודה שונים. בחקירה יסודית של חוקרי תחנת שלם, נעצר החשוד לאחר שנכנס למקום תוך שהוא מצטרף לקבוצות מטיילים, ויוצא לאחר מספר דקות כשברשותו כלי עבודה שונים כגון רתכת, מכונת שטיפה ועוד".

כאמור, לאחר פעילות חקירתית נחושה של שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים היום, לאחר סיום החקירה במשטרה, הוגש נגדו בבית משפט כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

במשורה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילות נחושה כנגד אלו המבצעים עבירות פליליות הפוגעות בביטחונו של האזרח ורכושו, ותפעל למיצוי הדין עם עברייני הרכוש באשר הם".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר