(צילום: ידידים)
(צילום: ידידים)

בתוך שעה – שני תינוקות חולצו מרכבים נעולים

בשני מקרים שונים חולצו הבוקר, שלישי, תינוקות מרכבים שננעלו בגילה ובקריית יערים. מתנדבי "ידידים" שוב הוזעקו לסייע: "זכות להציל חיים"

פורסם בתאריך: 21.6.22 16:54

בשני מקרים שונים הוזעקו הבוקר, שלישי, מתנדבי "ידידים" לסייע במקרי תינוקות שננעלו ברכבים באזור ירושלים – בגילה ובקריית יערים. "בשעה 09:19 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב יעקב פלוצקי שבשכונת גילה", נמסר מ"ידידים". "יוסף חיים ישראלי, מנהל צוות מרכז ירושלים, אלכס ברוטמן ויחיאל מייברג, מתנדב הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב".

"הייתי באמצע הלימודים כשהתקבלה הקריאה", מספר יוסף חיים. "עליתי מיידית על האופנוע ואספתי את ערכת הפתיחה שנשארה באמבולנס ממקרה קודם. תוך דקות ספורות הגעתי למקום, ויחד עם המתנדבים הנוספים, הצלחנו לפתוח את תא המטען ומשם לחלץ את התינוק. זכות להציל חיים".

עוד נמסר כי "זמן קצר לפני המקרה בגילה, בשעה 8:30, זיהה שמחה וואלף, מנהל סניף מבשרת ציון, פעוטה כבת שנתיים וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה ברחוב הזית בקריית יערים. הוא עצר מיד את רכבו וניגש לרכב הנעול, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב".

"הבוקר לאחר שהורדתי את בתי בגן", מתאר שמחה, "אני מתחיל בנסיעה ומזהה המולה ליד רכב חונה. יצאתי מרכבי ותוך כדי שאני מברר מה קרה, זיהיתי פעוטה שנעולה ברכב. מיד הוצאתי את ערכת הפתיחה וחילצתי את הילדה במהירות. האב אמר לי לאחר החילוץ – 'הייתי אובד עצות וניסיתי להסביר לילדה איך לפתוח. לא מבין איך הרכב ננעל'. הדגשתי לו את כלל המפתח. שמח שהייתי במקום הנכון".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו. "במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית".

 


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר