פעילות שוטרי התנועה בסופ"ש (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות שוטרי התנועה בסופ"ש (צילום: דוברות המשטרה)

נהיגה בגילופין, מהירות מופרזת ואי ציות לרמזור אדום: הדוחות שניתנו בסופ"ש בירושלים

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 114 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. כנגד 12 נהגים נפתח הליך דין תעבורתי בגין חשד לנהיגה בהשפעת אלכוהול ונפסלו על ידי קצין משטרה 22 רישיונותיהם של נהגים.

פורסם בתאריך: 26.6.22 20:19

בפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה המשטרה בירושלים וביישובים הסמוכים במהלך סוף השבוע האחרון, נרשמו 114 דוחות תנועה. כנגד 12 נהגים נפתח הליך דין תעבורתי בגין חשד לנהיגה בהשפעת אלכוהול ונפסלו על ידי קצין משטרה 22 רישיונותיהם של נהגים.

במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות מצילת חיים ואכיפה כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה שערכו שוטרי מערך התנועה ויחידות מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע, בדגש לעבירות תעבורה המסכנות חיים, כגון- נהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים, עבירות היסח דעת ועקיפות מסוכנות, נרשמו על ידי השוטרים 114 דוחות תעבורה ונפסלו על ידי קצין משטרה 22 רישיונותיהם של נהגים ו-23 כלי רכב הושבתו בגין עבירות חמורות.

בתוך כך, נרשמו 26 דוחות תנועה בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, 11 דוחות בגין נהיגה במהירות מופרזת, 11 דוחות בגין עקיפות שלא כחוק ואי ציות לרמזור אדום. נגד 12 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

"כך למשל", מוסרים במשטרה, "בלילה שבין יום חמישי ליום שישי נתפסו מספר נוהגים בחשד שהם בהשפעת אלכוהול על פי תוצאת בדיקתם במכשיר המדידה "ינשוף". בתוך כך, בפעילות במרכז העיר נתפס נהג צעיר, תושב ירושלים כבן 20, כשרמת האלכוהול בגופו הנה 166 מיקרוגרם, כמות גבוהה למעלה מפי 3 מהמותר ל"אוכלוסייה מיוחדת" לה שייך".

"במקרה אחר", עוד מוסרים במשטרה, "נתפס נהג, תושב ירושלים כבן 34, ולגביו התקבלה תוצאה של 625 מיקרוגרם ובמקרה אחר, ביישוב מבשרת ציון, נתפס "נהג חדש" שלאחר עצירתו על ידי השוטרים הבחינו כי נידף ריח אלכוהול חריף מפיו. כמו כן, הבחינו כי ברשותו כוס בה משקה אלכוהולי וברכב בקבוק אלכוהול שנעשה בו שימוש. בדיקת רמת האלכוהול בגופו העלתה כי רמתה 254 מיקרוגרם שהיא גבוהה פי חמש מהמותר".

במשטרה מציינים כי "חלקם של נהגים אלו אף נחקר באזהרה בגין המעשה וכנגדם החל הליך דין תעבורתי, זאת לאחר שבשימוע אותו ערך קצין משטרה, נפסל רישיונם ורכבם הושבת ובמקרים חמורים רכבם נגרר מהמקום על גבי גרר למגרש האחסנה".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילת עיקשת ונחושה במסגרת מאבקה בתאונות הדרכים ובפעילות אכיפה בלתי מתפשרת נגד עבירות התנועה החמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך".


מחפשים דירת גן בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר