החניון החדש (צילום: באדיבות סופרבוס)
החניון של סופרבוס (צילום: באדיבות סופרבוס)

בעלות של כ-10 מיליון שקלים – סופרבוס הקימה חניון ושטח תפעולי בן כ-8 דונם בסמוך למחסום 300

בחניון יפעלו עשרות אוטובוסים עירוניים מפרקיים, מערך אופרציה, ומתחם מנוחה לרווחת הנהגים - שישמשו את נהגי סופרבוס הפועלים ב"אשכול מרכז ירושלים" וסביבתו

פורסם בתאריך: 3.8.22 14:58

חברת התחבורה הציבורית סופרבוס, מקבוצת בליליוס, אשר חותמת החודש שנת פעילות ראשונה בירושלים – חנכה שטח תפעולי חדש בן כ-8 דונם, סמוך למחסום 300 (קבר רחל). מחברת סופרבוס נמסר כי "השטח התפעולי הוקם בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים, ויפעלו בו כ-70 אוטובוסים עירוניים מפרקיים המופעילם בחשמל, בגז ובדיזל בתקן יורו 6, כחלק ממערך התחבורה המחדש בעיר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עוד נמסר כי "החניון התפעולי החדש יסייע להנגיש את פעילות החברה לאזור הדרומי של העיר, ייאפשר גמישות תפעולית, ויכלול בתוכו גם את ניהול האופרציה התפעולית. החניון אף ישמש כבסיס אם לרווחת הנהגים ויכלול חדרי מנוחה. המיקום החדש יאפשר להקנות נוחות לעובדים המתגוררים לרוב באזורים הסמוכים".

בחברה מציינים כי "מאז כניסתה של סופרבוס לירושלים ביולי 2021, והעברת הפעילות מחברת אגד, שצפויה להימשך עד 2023, אשכול מרכז ירושלים מתרחב עם קווים חדשים, הגברת תדירות של קווים קיימים ושילוב אוטובוסים ממונעים באנרגיה חלופית של חשמל וגז טבעי".

אלי בליליוס, ממייסדי ובעלי חברת סופרבוס: "בירושלים מתבצע פיתוח ענף של מערך התחבורה הציבורית בעיר, ונדרשנו לייצר פתרונות נגישים ויעילים בכל הקשור לתפעול השירות וחניית האוטובוסים. לצד זאת, עמדה לנגד עיננו השאיפה לספק נוחות וליצור תנאים נאותים לנהגינו בשעות העבודה ולפני שהם עולים על ההגה. החניון החדש אותו אנו חונכים, מצטרף לחניון נוסף הפועל זה מכבר בעיר. וחניון שלישי, עתיד להתחיל את פעילותו ממש בימים הקרובים. סופרבוס תמשיך לייצר בירושלים, כמו בערים אחרות בהן היא פועלת, חוויית ניידות עירונית נגישה עבור קהל הנוסעים ותנאי עבודה מיטיבים עבור הנהגים. אל אלה מצטרפים גם תוספת לשכר הנהגים, עליה חתמנו ממש בימים אלה. החברה צפויה להמשיך להרחיב את פעילותה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז תעופו כבר ממסוף מרינוב בהר חומה למסוף החדש

  2. שי

    מילה טובה על סופרבוס: שיפור עצום לעומת אגד. רק שימשיכו כך ולא יתקלקלו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר