צפייה בטלוויזיה (צילום: gpointstudio/depositphotos.com)
צפייה בטלוויזיה (צילום אילוסטרציה: gpointstudio/depositphotos.com)

בשל הלחימה בדרום: yes וסלקום פותחות ערוצים בחינם, גם לתושבי ירושלים

בשל הלחימה בדרום, הודיעו החברות yes וסלקום על פתיחה של ערוצים שונים, ובהם ערוצי פרימיום, בחינם לכלל לקוחותיהן החל מיום ראשון בבוקר. סלקום גם תוסיף גלישה של 250 ג'יגה למנויי הסלולר שלה המתגוררים באזור הדרום

פורסם בתאריך: 7.8.22 11:03

גם תושבי ירושלים נהנים – בעקבות מבצע 'עלות השחר' ברצועת עזה, והעובדה כי עשרות אלפי תושבים באזור הדרום לא יכולים לנהל שגרת חיים, הודיעו החברות yes וסלקום על פתיחה של ערוצים שונים, ובהם ערוצי פרימיום, בחינם החל מהבוקר, ראשון, ללקוחותיהן, לא רק באזור הדרום אלא בפריסה ארצית. סלקום גם תוסיף גלישה של 250 ג'יגה למנויי הסלולר שלה המתגורים באזור הדרום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחברת yes נמסר כי "על מנת להנעים ולנסות לשפר את מצב הרוח הלאומי פותחת החברה לכל לקוחותיה בכל הארץ – yes ,yes+ ו-STINGTV את מכלול ערוצי הפרימיום הכוללים את ערוצי דרמות טורקיות, ערוץ הריאליטי, ערוץ השעשועונים, ערוץ נופש וערוץ הלייף סטייל. כמו כן ייפתחו לכל הלקוחות המסלולים המורחבים עם שלל תכני הילדים והסרטים, כולל yes VOD kids. הערוצים ייפתחו באופן אוטומטי ללא צורך בפנייה לשירות הלקוחות".

מסלקום נמסר כי החברה "תפתח ללא עלות מגוון ערוצים ללקוחותיה, כולל ערוצי ספורט פרימיום. הערוצים שייפתחו הם ערוצי הפרימיום ספורט 5, ערוץ ONE2, ערוץ ONE DOCO, ערוץ ONE EDGE, ערוצי הדרמות הטורקיות, ויוה פרימיום, ויוה וינטג', ערוץ ואמוס וכל ערוצי הילדים בחבילת הבסיס. בנוסף, סלקום השיקה שני ערוצי סרטים לילדים בחינם בתקופת החופש – חופש מהסרטים וחופש משפחתי".

 

 

כמו כן הודיעה סלקום כי היא תפתח למנויי הסלולר המתגוררים באזור הדרום תוספת גלישה של 250 ג'יגה.


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר