חייו של הרב יעקב נגן ניצלו בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
חייו של הרב יעקב נגן ניצלו בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

לאחר שהתמוטט עם דימום מוחי כבד – חייו של הרב נגן ניצלו בניתוח חירום בהדסה

ימים אחדים לאחר שהתמוטט וסבל מדימום מוחי משמעותי, רגע לפני שחרורו מבית החולים הדסה עין כרם בו ניצלו חייו, הודה הרב יעקב נגן לרופאיו: "הרגשתי כאן בהדסה את קיום נבואת הנביאים"

פורסם בתאריך: 8.8.22 15:53

סביב מיטתו של הרב ד"ר יעקב נגן מישיבת עתניאל, המוכר היטב לציבור בשל פעילותו הענפה במסגרת מיזמי שלום בין-דתי, בין היהדות והאסלאם ובין היהדות ודתות המזרח, נמצאים כל בני משפחתו.
שבעת ילדיו כבר מחייכים ורגועים משחלפה הסכנה וחייו ניצלו בניתוח חירום בהדסה עין כרם, רעייתו מיכל עוסקת בקשר עם מברכים מכל רחבי העולם אשר דורשים בשלומו ושולחים איחולי החלמה מהירה עם מתנות שמגיעות מסין, ארה"ב ואפילו טורקיה, הוריו שהגיעו בטיסה ישירה מניו יורק מיד עם היוודע דבר קריסתו ואפילו נכדותיו בנות השנתיים, התאומות מעיין וגילי מגיעות לביקור אצל הסבא האהוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כשעבר השבוע יעקב בן ה-55 אירוע קשה של דימום פתאומי במוחו, הוא הובהל הישר אל ידיו של המנתח שהציל את חייו – ד"ר סמואל מוסקוביסי, נוירוכירורג בכיר בהדסה עין כרם. "יעקב הגיע הביתה לאחר נסיעה ארוכה מחו"ל ובשנייה אחת פתאום התחיל לו כאב ראש נוראי", מספרת רעייתו מיכל אשר אינה משה ממיטתו במחלקה הנוירולוגית שבהדסה עין כרם.
"הוא אמר לי – 'זה כאב הראש הכי נורא שהיה לי בחיים' ואני ידעתי שצריכים להיות מאוד קרובים לבית חולים במצב הזה. הבנתי מיד שמשהו מאוד לא בסדר. הזמנו אמבולנס שטס ולקח אותנו להדסה עין כרם, טסנו, עפנו איתו בדחיפות וזה היה שיקול הדעת הכי נכון שלו".

"הגענו לכאן וקיבלנו את הטיפול הכי טוב שיכול להיות", עוד מספרת מיכל. "זכינו בד"ר סמואל מוסקוביסי, שהעז להיכנס לתוך המוח שלו. התחננתי אליו שישמור לו על המוח. 'אתה חייב לשמור על המוח הזה שלנו', אמרתי לו ברגעים הקשים, אבל הבנתי מהר שהוא היה שומר על כל אדם, לא רק על היעקב שלנו.
ד"ר מוסקוביוויסי, אתה הדגשת בפניי שזה ניתוח מורכב, ידעתי שזה לא יהיה פשוט אבל סמכתי עליך, עליכם, וארבעה ימים אחרי – הנה אנחנו, הנה יעקב מדבר, שמח, שר, זוכר הכל. לא יאומן! אין מילים של הודיה לך ולצוות בהדסה עין כרם. חסדי השם".

יעקב ממיטתו ביקש להודות ולהלל את הצוות בהדסה דווקא ביום המיוחד: "היום, ט' באב, זה כל כך סימבולי כשמדברים על חורבן בית המקדש. מדברים על המקום הכי קדוש, ומהו מקום קדוש אם לא הדסה, המקום שמביא חיים לכולם, המקום בן אנשים עובדים במסירות ואחווה אחד עם השני בלי שום הבדל של דת ומגזר. אומרים שמקדש אמור להיות בית תפילה לכל העמים וכאן באמת זכיתי לטיפול מיהודים וערבים כאחד, באהבה ובאחווה והרגשתי את קיום נבואת הנביאים כאן".


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שומר החומות

    ב"ה !!!!
    אנא מכם יהודים יקרים
    שימרו נפשכם מהחיסונים הארורים
    קשר ישיר לזוועה שקורה פה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר