התאונה בשמגר (צילום: זק"א ירושלים)
התאונה הקשה בשמגר (צילום: זק"א ירושלים)

התאונה הקטלנית בשמגר – נהג האוטובוס איבד שליטה, אם ובתה בת ה-3 נהרגו, גם ילדה בת 7

תאונה מזעזעת ברחוב שמגר - בנוסף לשלוש ההרוגות, מהזירה פונו כ-20 פצועים. נהג האוטובוס שאיבד שליטה נלקח לחקירה. מאגד נמסר: "הנהג המעורב בתאונה ותיק ומיומן שהחל היום את עבודותו בשעות אחה"צ והוא בהלם מהנסיבות הקשות. אגד תשתף פעולה עם המשטרה לחקר האסון הכבד"

פורסם בתאריך: 11.8.22 21:31

הקטל בדרכים: תאונת דרכים מזעזעת אירעה הערב, חמישי, ברחוב שמגר, במהלכה אוטובוס איבד שליטה, עלה על המדרכה, התנגש בחנות וגרם למותן של אישה (בת 30) ובתה בת ה-3, וילדה בת 7. מהזירה פונו כ-20 פצועים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נהג האוטובוס נלקח לחקירה, כשבמקביל בוחני תאונות הדרכים של משטרת ירושלים החלו בבדיקת נסיבות התאונה.

מממשטרת ירושלים נמסר כי "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה לפני זמן קצר ברחוב שמגר בירושלים, במעורבות נהג אוטובוס שככה״נ איבד שליטה ופגע במספר הולכי רגל. כוחות משטרה רבים ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל נמצאים בזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה. אנו מבקשים מציבור הסקרנים שלא להתקרב לזירה ולאפשר לכוחות ההצלה לסיים את פעולות החירום בזירה.

ממד"א נמסר כי "בשעה 20:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על אוטובוס שככל הנראה איבד שליטה והתנגש בחנות ברחוב שמגר בירושלים. מדיווח ראשוני, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל- 4 נפגעים, בהם: 2 במצב אנוש. בדקות אלו נערכות סריקות לוודא שאין נפגעים נוספים".

מזק"א נמסר: "בהמשך לתאונה הקשה ברחוב שמגר בירושלים, נהג אוטובוס אגד שאיבד שליטה עלה במהירות על המדרכה ופגע באנשים שהמתינו בתחנת האוטובוס. במקום ישנם 3 הרוגים, ועוד מספר פצועים קשה".

דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א שפיקד על הזירה, אמר "מדובר בתאונה קשה מאוד. המקום היה נראה כמו זירת פיגוע, הפצועים שכבו מתחת לאוטבוס חלקם היו לכודים, עוברי אורח ומתנדבים חילצו את רוב הנפגעים. לצערי אם ובתה הקטנה היו לכודים בחלק האחורי של האוטובוס כשהן סובלות מפציעות קשות ומותם נקבע במקום. לאחר שהכיבוי הרימו את האוטובוס אותרה עוד ילדה כבת 7 עם פגיעה רב מערכתית כשהיא ללא רוח חיים. מתנדבי זק"א עוסקים במלאכת הקודש של איסוף הממצאים בזירה".

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "אישה כבת 30 וילדה כבת 3 נהרגו בתאונה ברחוב שמגר בירושלים. כוחות כיבוי פועלים בזירה לסריקה באם ישנם לכודים נוספים".

מוטי דהן, חובש באיחוד הצלה, מתאר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה – אוטובוס שהתנגש בתחנת אוטובוס. למרבה הצער נקבע מותן בזירה של אשה וילדה כבת 3 עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לפצוע קשה, ולמספר נפגעים נוספים במצב קל. עקב אופי האירוע פועלים במקום צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

רון רטנר, דובר אגד: "מדובר בתאונת דרכים קשה וקטלנית בקו 402 ברחוב שמגר בירושלים אשר נסיבותיה הראשוניות לפי שעה בלתי ברורות והן תבדקנה בשעות הקרובות ע״י בוחני משטרת ירושלים ואגד. הנהג המעורב בתאונה ותיק ומיומן שהחל היום את עבודותו בשעות אחה"צ והוא בהלם מהנסיבות הקשות. ללא קשר לממצאי הבדיקה לגבי הנסיבות, באגד מביעים צער עמוק נוכח התאונה הקשה והחריגה שהתרחשה הערב בירושלים, משתתפים בצער המשפחות ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. אנו סומכים ידינו על בוחני התאונות של משטרת ירושלים שיבדקו ויגלו את הנסיבות והסיבות שגרמו לתאונה החריגה והקשה הזו. אגד תשתף פעולה עם המשטרה לחקר האסון הכבד".

 

 

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה לתאונת האוטובוס הקטלנית בעיר שמצטרפת לתאונות הקשות השבוע: "נהגי האוטובוסים נמצאים תחת קריסה ורובם נוהגים שעות ארוכות כל יום בגלל מחסור של מעל ל-5,000 נהגים. האוטובוסים הפכו להיות פצצת זמן מתקתקת בגלל המחסור החמיר. הגיע הזמן שראשי משרד התחבורה חייבים להתייחס לכך בכובד ראש. אסור שהנהגים והנוסעים יקפחו את חייהם".


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר