(צילום: אייל טואג)
הקריה האקדמית אונו (צילום: אייל טואג)

בהשקעה של 140 מיליון שקלים: הקריה האקדמית אונו מתרחבת לקמפוס חדש בירושלים

הקמפוס, שיפתח באזור המתחדש בתלפיות, נבנה על ידי אביקם ושרון יוחנן מבעלי "זול ובגדול", רשת הסופרמרקטים הירושלמית. בקמפוס החדש ילמדו בשנה הקרובה כ- 4,000 סטודנטים מכל רחבי העיר ומהסביבה. המבנה יאחד בתוכו את שני הקמפוסים הקיימים בעיר, הכללי והחרדי, ויציע לסטודנטים 20 תוכניות לימוד שונות במסגרת הפקולטות למשפטים, חינוך, ומנהל עסקים

פורסם בתאריך: 15.8.22 16:04

בהשקעה של 140 מיליון שקלים ולאחר 3 שנים של בניה, ייפתח החודש הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו באזור המתחדש בתלפיות. הקמפוס נבנה על ידי אביקם ושרון יוחנן מבעלי "זול ובגדול", רשת הסופרמרקטים הירושלמית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"הקמפוס החדש ישלב את הטכנולוגיות החדשות ביותר ואת דרכי ההוראה המתקדמות ויעניק לסטודנטים חווית לימודים אחרת", נמסר ל"כל העיר". "הקמפוס בנוי על שלוש קומות בשטח כולל של כ- 13,000 מ"ר, וכולל אודיטוריום גדול ובו 450 מקומות, ספריה חדישה, אולמות הרצאות מאובזרים במכשור מולטימדיה המתקדם ביותר בארץ וכן גישה נוחה לתחבורה ציבורית וגם חניון ובו 250 מקומות חניה. המבנה החדש יאחד בתוכו את שני הקמפוסים הקיימים בירושלים: הכללי והחרדי ויציע לסטודנטים  20 תוכניות לימוד שונות במסגרת הפקולטות למשפטים, חינוך, ומנהל עסקים שבתוכו יכללו לימודי מערכות מידע, שיווק ומקצועות טכנולוגיים נוספים".


הקריה האקדמית אונו (צילום: אייל טואג)

הקריה האקדמית אונו (צילום: אייל טואג)


עוד נמסר כי "מזה 11 שנים שהקריה האקדמית אונו מבססת את הקמפוס בירושלים כמוסד אקדמי מוביל בתחום המשפטים, חינוך ומנהל העסקים, ופתיחת הקמפוס החדש תוקעת יתד עמוק לתוך האדמה הירושלמית".


הקריה האקדמית אונו (צילום: אייל טואג)

הספריה בקריה האקדמית אונו (צילום: אייל טואג)


מרשת זול ובגדול נמסר: "אנחנו שמחים לקחת חלק בהקמת הקמפוס החדש בשכונת תלפיות, מבנה חדיש ומרווח שינגיש את העולם האקדמי לאוכלוסיות מגוונות מהמגזר החרדי, הערבי והכללי. החיבור בין הקהילות השונות מהווה חלק בלתי נפרד מהעיר ומהתרבות הירושלמית".


השירותים בקריה האקדמית אונו (צילום: אייל טואג)

השירותים בקריה האקדמית אונו (צילום: אייל טואג)


פרופ' יובל אלבשן, דיקן הקמפוסים הרב תרבותיים בקריה האקדמית אונו, מספר על החזון מאחורי המיקום החדש של הקמפוס בירושלים: "הקמפוס תוכנן מראש בכדי שיהיה נגיש גם לאוכלוסיית מזרח ירושלים וגם נגיש לאוכלוסייה החרדית בשכונות לב העיר. התכנון הפנימי נבנה במיוחד כך שכל מגזר או קבוצה יכולים לשמור על זהותם התרבותית ועל אורחות חייהם לפי אמונתם. בהתאם לכך, דאגנו למרחבי תפילה לכל הדתות ובמקביל אנו מקדמים תוכניות מיוחדות למפגש בין האוכלוסיות השונות. במרחבים הציבוריים הם ייפגשו זה עם זה, יכירו זה את זה ובשאיפה ילמדו לחיות זה עם זה".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לילך

    אשכרה מרגש
    גם הרב תרבותיות שמוביל אלבשן וגם שזול ובגדול תרמו – אחלה סופר, בהחלט מחזק את הרצון לקנות אצלכם!

  2. ירושלמי צעיר

    לא עושה חשק ללמוד כעכבר מעבדה. נושאים שלא קשורים לאקדמיה. עוד מוסד שליטה על התודעה של השמאל.
    "מפגש בין תרבויות" חווים הירושלמים על בשרם ודמם הנשפך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר