מפעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)
מפעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)

הסכנה בכבישי ירושלים: עשרות דוחות חולקו בסופ"ש

120 דוחות תנועה נרשמו על ידי שוטרי מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע האחרון במסגרת פעילות אכיפה שבוצעה ברחבי העיר, בדגש על עבירות תעבורה מסכנות חיים

פורסם בתאריך: 15.8.22 10:59

בפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל בירושלים במהלך סוף השבוע האחרון, נרשמו 120 דוחות תנועה, מתוכם כנגד 11 נהגים בגין עבירת היסח דעת. בנוסף לכך, נעצרו שני נהגים לחקירה, במקרה האחד מדובר בנהג שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו ובמקרה אחר מדובר בנהג שרישיון נהיגתו אינו תואם לסוג הרכב בו נתפס נוהג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות אכיפה במהלך סוף השבוע אותה ערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, בדגש לעבירות תעבורה המסכנות חיים, נרשמו על ידי השוטרים 120 דוחות תעבורה, נפסלו רישיונותיהם של 4 נהגים והושבתו מנהלית 11 כלי רכב לתקופה הקבועה בחוק, זאת בגין עבירות חמורות.

בתוך כך, נרשמו 9 דוחות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, 11 דוחות תנועה בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה ו-4 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ועבירות שימוש בדרך שלא כחוק. בנוסף לכך, נעצרו שני נהגים לחקירה, במקרה האחד מדובר בנהג שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו ובמקרה אחר, מדובר בנהג שרישיון נהיגתו אינו תואם לסוג הרכב בו נתפס נוהג. כנגד שניים אלו החל הליך דין תעבורתי בהתאם.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל ושוטרי מערך התנועה במחוז ירושלים בפרט, תמשיך כל העת בפעילת עיקשת במסגרת מאבקה הנחוש בתאונות הדרכים, זאת לצד פעילות אכיפה בלתי מתפשרת נגד עבירות תנועה חמורות המסכנות את כלל ציבור משתמשי הדרך".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שם

    הסכנה היא גם על המדרכות. העירייה נכנסת כל סופשבוע לתרדמת ומפקירה את התושבים לאנרכיה של נהגים שמנכסים להם את מדרכות העיר. יש לבצע אכיפה גם כלפי התנהגות ברברית זאת, בכל העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר