הדמיית השכונה החדשה - תוכנית אמת המים התחתונה (צילום הדמיה: ארי כהן-מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים)
הדמיית השכונה החדשה - תוכנית אמת המים התחתונה (צילום הדמיה: ארי כהן-מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים)

יחידות דיור, שטחי מסחר ומבני ציבור: פרויקט הענק במתחם אמת המים

חברת אזורים זכתה במכרז מתחם אמת המים בירושלים - עלות השקעה צפויה להסתכם ב-1.07 מיליארד שקלים. החברה צפויה להקים פרויקט אשר יכלול 434 דירות

פורסם בתאריך: 16.8.22 18:08

חברת אזורים והשותפה ט.ל.ש.ג פרויקטים זכו במכרז שפרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) במתחם אמת המים ברחוב דרך חברון. השטח הכולל של המתחם בו זכו החברות הינו כ-7.3 דונם (חלקות 5-11, 92 בגוש 30289 וחלקות 11 ו-43 בגוש 30128, וכן חלקות 11 ו-43 בגוש 30128 בלשכת רישום מקרקעין ירושלים) וממוקם ממזרח לדרך חברון בפינת רחוב אשר וינר, ממערב לשטחי קיבוץ רמת רחל. בהתאם להוראות התב"ע, על הקרקע יוקם פרויקט הכולל 434 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר ומבני ציבור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ל"כל העיר" נמסר כי "הזוכות ישלמו סכום של כ-410 מיליון שקלים ובנוסף לכך כ-38 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. להערכת החברה, עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט, הכוללת את עלות רכישת הקרקע המוזכרת לעיל, צפויה להסתכם לסך של כ- 1.07 מיליארד שקלים".

"מתחם אמת המים מהווה חלק מתכנית ההתחדשות המשמעותית שרחוב דרך חברון צפוי לעבור", מציינים בחברה. "ציר דרך חברון צפוי לעבור מהפך של ממש וכבר היום הוא מסמן את היותו אחד הצירים החשובים והמשמעותיים בעיר, בין היתר בשל היותו ציר תחבורה ראשי ומרכזי בקו הרכבת הקלה. המתחם צפוי לכלול הקמה של כיכר עירונית, מבנה המיועד לשימור (אמת מים) ויצירת שטח ציבורי פתוח נרחב, עם עצים רבים לשימור בחלקה הדרומי, המלווה את המים כלפי צפון".

עוד נמסר כי "חברת אזורים מקדמת פעילות ענפה בירושלים ובין השאר פרויקט פינוי-בינוי נוסף בדרך חברון. כמו כן, לחברה מספר פרויקטים שנמצאים בשלבי תכנון שונים, בין השאר בצומת פת, שכונת הר נוף, קרית היובל ושכונת רוממה".

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על הזכייה במכרז המבוקש במתחם אמת המים בירושלים. זהו מתחם ענק הצפוי להוביל שינוי מהפכני ולתרום להתחדשות שעובר ציר דרך חברון בעיר. פרויקט זה מהווה המשך ישיר לפעילות הענפה שמקיימת אזורים באזור ובירושלים בכלל. בסמוך למתחם, בין הרחובות דרך חברון, רחוב אברהם שלום יהודה ורחוב דוסטרובסקי מקדמת החברה תכנית פינוי-בינוי בעלת תב"ע מאושרת אשר במסגרתה ייבנו 144 יחידות דיור חדשות. פעילותה ההיסטורית לאורך השנים של אזורים בעיר ניכרת בשכונות הסמוכות כמו ארנונה.
הסכם זה מצטרף לשורה של עסקאות אסטרטגיות שהחברה ערכה לאחרונה בירושלים. בכך, מסמנת אזורים את העיר כיעד מרכזי להשקעה ופיתוח ומובילה מספר פרויקטים הפונים לקהל יעד מגוון הצפויים לשדרג את איכות חייהם של תושבים רבים בעיר. הפרויקט העתידי צפוי להיות בעל ערך רב, הן לאזור והן לקהל היעד הירושלמי".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר